Retailerul Penny Market îşi schimbă denumirea. „Economisim bani, nu dragoste!”

Retailerul Penny Market îşi schimbă denumirea. „Economisim bani, nu dragoste!”

Retailerul Penny Market a anunţat că şi-a schimbat denumirea modată cu schimbarea identităţii vizuale, schimbându-şi şi conceptul de comunicare. „Economisim bani, nu dragoste!”, este noul slogan al lanţului de magazine.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Astfel, PENNY Market devine PENNY., iar noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu dragoste.” Noul concept de comunicare aduce cu sine o promisiune atractivă pentru clienţi: la PENNY poţi economisi bani fără să faci rabat la calitatea şi prospeţimea produselor pe care le achiziţionezi şi, cu atât mai puţin, la experienţele plăcute alături de cei dragi”, a informat retailerul.
 
PENNY oferă, în continuare, preţuri corecte şi produse proaspete de calitate, iar la toate acestea adaugă un plus de modernitate. Accentul în magazin este pus pe design-ul nou şi primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar şi datorită semnalizării mai vizibile a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY. oferă  soluţii simple, adaptate stilului de viaţă alert, precum produsele ready to eat, dar şi cele semipreparate, refrigerate sau congelate. 
 
O altă componentă importantă a noii identităţi este grija pentru mediu şi comunităţile unde compania este prezentă. Multe dintre noile magazine PENNY. dispun de funcţionalităţi care le fac prietenoase cu mediul, precum frigiderele cu uşi pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe bază de LED în interior şi panourile fotovoltaice sau acoperişurile verzi in exterior.
 
Discounterul optimizează constant formatul magazinelor şi se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experienţă de cumpărături cât mai plăcută pentru clienţi.
 
„Economisim bani, nu dragoste” înseamnă pentru clienţii PENNY posibilitatea de a face cumpărături inteligente fără a renunţa la bucuriile vieţii - la generozitate, la produsele de calitate şi la prospeţimea acestora sau la momentele plăcute petrecute cu cei dragi.
 
Daniel Gross, Director General PENNY. | REWE România:
 
“Rebranding-ul în PENNY. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare şi reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 şi, de atunci, am învăţat să ne adaptăm, dar şi să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacţia angajaţilor şi a clienţilor noştri şi vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar şi în soluţii de digitalizare şi automatizare. De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil reţeaua de magazine PENNY. şi să ajungem la un număr de 600 de unităţi până în 2029.”
 
Prezentă în România de peste 15 ani, reţeaua PENNY a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în format PENNY. Acest design modern va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele PENNY din ţară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY., dar şi între 20 şi 25 de magazine noi.
 
Conceptul nou de comunicare va beneficia de o campanie integrată de lansare care va include componente TV, radio, OOH, online, PR şi Social Media. Spoturile pot fi vizionate pe canalul de YouTube al PENNY România, precum şi pe website-ul www.penny.ro
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: