Refuah, MRM Worldwide: „România este cea mai creativă ţară din CEE. Anul acesta creştem cu 35%“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Nir Refuah
Nir Refuah

MRM Worldwide Romania, agentia de digital a McCann WorldGroup Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, va inregistra o crestere de circa 35% anul acesta fata de cele 820.000 de euro inregistrate in 2012, a declarat pentru Wall-Street.ro, Nir Refuah, managerul companiei.

Cresterea a fost determinata de castigarea de noi clienti precum Lidl, Avon si Paul, dar si de majorarea bugetelor pentru digital.

Printre alti clienti ai MRM Worldwide Romania se numara Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Nestea, Dorna, Burn, Cappy), KFC, Pizza Hut, MasterCard, Nutline, Doncafe, Kandia (Kandia, ROM, Magura).

MRM a castigat anul acesta impreuna cu agentia de creatie McCann Erickson si cea de media UM trei premii Cannes Lions la Festivalul International de publicitate de la Cannes, cel mai important eveniment din domeniu, pentru Campania „Biblioteca digitala Vodafone”si opt premii in cadrul Festivalului Golden Drum din Slovenia, cel mai mare astfel de eveniment din Europa Centrala si de Est.

Mergem pe principiul "digital first"

„Este crucial sa castigi premii pentru clienti, ei apreciaza foarte mult acest lucru. A fost un festival foarte bun pentru majoritatea campaniilor. De asemenea, multe dintre campaniile din festival au inceput din zona digitala si apoi s-au extins catre alte medii. Am mers pe principiul “digital first”. Iar clientii sunt foarte deschisi catre acest lucru si companiile care au inceput asa au castigat. In 2014 va continua trendul de crestere pe digital, vor fi mai multi bani catre segmentul de mobile marketing, nu neaparat catre mobile media, dar in planificare. De asemenea, clientii vor gandi mai mult pe termen lung”, a mai spus managerul.

Campaniile si clientii cu care MRM a castigat premii anul acesta sunt: Biblioteca digitala Vodafone ([pentru Vodafone), Bucharest not Budapest (pentru batoanele de ciocolata Rom), Live Tweets (pentru Coca-Cola), Bite to Win (pentru KFC Romania), Share your Voice (pentru Coca-Cola), Portraits in Words (pentru Bookfest)

Nir Refuaf a devenit managerul MRM in februarie anul acesta, dupa ce anterior a fost timp de cinci ani vicepresedinte de creatie al McCann Digital Tel Aviv. De asemenea. Tot de la inceputul anului este si director de inovatie pentru regiunea Europa Centrala si de Est, coordonand astfel 17 tari.

Tarile din CEE sunt mai deschise catre creatie decat cele din vest

“Tarile din CEE sunt mai deschise catre creatie decat cele din vest si datorita bugetelor mai mici aceasta regiune este mult mai provocatoare, este mult mai usor sa inovezi in zona. Turcia este cea mai mare tara ca venituri in regiune, insa Romania este cea mai creativa, inovativa si cu cel mai mare potential. Si de aceea am si ales sa vin in Romania”, afirma Refuah.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite