Penny vrea să deschidă 25 de noi magazine până la sfârşitul anului. Profitul din pandemie a fost cu 54% mai mare decât anterior

Penny vrea să deschidă 25 de noi magazine până la sfârşitul anului. Profitul din pandemie a fost cu 54% mai mare decât anterior

Penny vrea să deschidă 25 de noi magazine până la sfârşitul anului şi să investească 1 miliard de euro până în 2029, a anunţat compania, precizând că profitul de anul trecut a fost cu 54% mai mare decât anterior.

Ştiri pe aceeaşi temă

Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19% raportat la 2019, în contextul în care pandemia a generat schimbări în comportamentul consumatorilor români, motivându-i să se îndrepte către produse de calitate la preţuri corecte.  Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creştere cu 54% comparativ cu anul anterior. 
 
În ceea ce priveşte planurile de viitor, PENNY România îşi propune să investească 5.128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice. Anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în ţară şi construcţia celui de-al patrulea depozit, la Filiaşi, judeţul Dolj. Totodată, PENNY România urmăreşte remodelarea a 100 de magazine în 2021 şi a întregii reţele de magazine până în 2022.  
 
În 2020, PENNY România a investit 371 milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine, continuându-şi planurile de expansiune într-un context dificil. Anul trecut, compania a deschis 20 de magazine în noul format PENNY, încheind anul cu un total de 276 de magazine. Noul format pune accentul pe un design modern şi primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită, datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar şi datorită semnalizării mai vizibile a promoţiilor şi a categoriilor principale de alimente. 
 
PENNY a intrat pe piaţa din România în anul 2005 cu o politică de achiziţii axată pe sortimente de la producători regionali şi colaborări cu producători locali. În prezent, PENNY sprijinină producătorii locali şi încheie parteneriate pe termen lung cu aceştia, astfel încât, în următorii 3 ani, 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat şi procesat intermediar integral în România.
 
Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat: „Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. În faţa noilor provocări, a trebuit să ne adaptăm rapid, să fim flexibili, dar totodată fermi în decizii şi, mai ales, să prioritizăm siguranţa şi sănătatea angajaţilor şi a clienţilor noştri. Mai mult ca oricând, oamenii au fost pe primul loc în activitatea noastră în 2020, de la asigurarea condiţiilor de igienă şi distanţare în magazinele noastre şi menţinerea unei comunicări deschise cu angajaţii, la implicarea în comunitate şi susţinerea spitalelor. 
 
Cifrele raportate ne indică faptul că am trecut testul şi totodată ne confirmă faptul că un business sustenabil în România prioritizează cele de mai sus. Totuşi, subliniez că rezultatele reprezintă consecinţa unui efort uriaş din partea echipei PENNY, care şi-a unit forţele. Le mulţumesc sincer pentru dedicare, implicare şi empatie tuturor colegilor!”.
 
Pe parcursul anului trecut, PENNY a continuat parteneriatele cu organizaţii non-guvernamentale, precum Habitat for Humanity, Fundaţia World Vision România, Salvaţi Copiii România, Crucea Roşie România sau Banca pentru Alimente şi a încheiat parteneriate noi, de exemplu cu Asociaţia Zi de Bine, Solidar Social şi Asociaţia Adi Hădean. Acţiunile de responsabilitate socială au vizat susţinerea cadrelor medicale şi a spitalelor, dar şi a comunităţilor vulnerabile şi a copiilor aflaţi în situaţii precare.
 
Printre altele, compania a inaugurat centrul comunitar Buftea, construit alături de Habitat for Humanity şi deschis copiilor din medii defavorizate. Raportul de sustenabilitate al PENNY România pentru anul 2020 conţine mai multe informaţii cu privire la trei teme principale: sortiment sustenabil; energie, climă şi resurse; angajaţi şi societate. 
 

În prezent, reţeaua PENNY în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel naţional şi o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajaţi.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările