Lidl pune la dispoziţia clienţilor un nou serviciu
0Pentru a limita timpul petrecut în magazine şi a preveni răspândirea virusului COVID-19 în rândul angajaţilor şi clienţilor săi, Lidl pune la dispoziţia cumpărătorilor un nou serviciu.
„Pentru a limita timpul petrecut în magazine şi a preveni răspândirea virusului COVID-19 în rândul angajaţilor şi clienţilor săi, Lidl le recomandă persoanelor juridice care au nevoie de emiterea unei facturi fiscale pentru produsele achiziţionate din reţeaua sa de magazine să utilizeze platforma factura.lidl.ro”, a informat retailerul.
Această platformă pune la dispoziţia clienţilor o modalitate rapidă de generare online a facturilor pentru toate bonurile din ultimele 30 de zile, utilizatorii trebuind doar să completeze în formularul afişat datele clientului, alături de câteva informaţii care se găsesc pe bonul fiscal aferent produselor achiziţionate.
Utilizarea serviciului de emitere online a facturilor fiscale, prin platforma factura.lidl.ro, permite eficientizarea timpului petrecut în magazin şi evitarea aglomeraţiei, fiind o măsură necesară pentru a spori protecţia angajaţilor şi clienţilor Lidl, în această perioadă.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine şi peste 160 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajaţi, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine şi 5 centre logistice. Dinamismul din activităţile de zi cu zi, rezultatele durabile şi corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.