Lidl deschide un nou magazin şi angajează personal

Lidl deschide un nou magazin şi angajează personal

Lidl îşi extinde reţeaua din România prin inaugurarea unui magazin cu 120 locuri de parcare şi o staţie de reîncărcare a maşinilor electrice, a anunţat retailerul, precizând ca a creat astfel noi locuri de muncă.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Oradea, judeţul Bihor, pe data de 29 iulie. Acesta este situat pe Calea Aradului, Nr. 87 A şi dispune de staţie de încărcare pentru automobilele electrice. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea 15 noi locuri de muncă.
 
Noul magazin Lidl din Oradea are o suprafaţă de vânzare de peste 1.400 m². Unitatea dispune de 120 de locuri de parcare, precum şi de o staţie de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două maşini simultan. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea 15 noi locuri de muncă.
Orarul de funcţionare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 şi 22:00, iar duminică între 8:00 şi 20:00.
 
Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar şi să ofere o experienţă de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor şi în conformitate cu normele de protecţie a mediului, noul magazin Lidl din Oradea dispune de soluţii şi tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficienţă energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezenţă şi sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de climatizare, ori staţia de încărcare pentru automobile electrice.
 
Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităţilor, Lidl face o serie de recomandări pentru clienţi, publicate atât online, cât şi în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor şi legumelor pe care doresc să le cumpere şi păstrarea distanţei recomandate faţă de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienţii care stau la rând să păstreze distanţa recomandată faţă de cei din jurul lor, şi în noul magazin din Oradea se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În acelaşi timp, Lidl face apel la solidaritatea clienţilor pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităţilor, cât şi măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor.
 
Inaugurarea magazinului Lidl din Oradea continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reuşeşte să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acţiunilor companiei stând eficienţa şi demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţea fiind produse în România. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările