La prânz cu managerul de 25 de ani al Springtime: „Am început să lucrez la 15 ani. Vindeam hot dog în gară“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

A inceput sa lucreze la Springtime de cand avea 15 ani, in vacanta de vara, iar initial a fost trimis in gara sa vanda hot dog. A preparat si vandut de-a lungul anilor shaorma si pizza, pentru ca abia mai apoi sa sa ajunga in zona corporate a afacerii, controlata de familia sa. Anul acesta, Maissam Mrad, 25 de ani, a preluat managementul Springtime, unul dintre businessurile familiei.

L-am intalnit pe Maissam Mrad in restaurantul Springtime de la Piata Victoriei din Capitala, unde acesta a pregatit o masa plina cu bucate Springtime pentru a le degusta impreuna. Intr-o atmosfera plina de zumzetul specific orei de pranz, gasesc un tanar matur si cu un mare respect fata de businessul pe care il conduce, munca de o viata a familiei sale.

“Te bucuri cand vezi multa lume in restaurant, iti da un sentiment de bine”, imi spune Maissam in timp ce incercam sa gasim o masa libera pentru cele cateva tavi cu mancare.

“Cam de un an am preluat conducerea. Este normal sa vina noua generatie. Este un proiect de familie, unchii mei au multe afaceri si branduri cunoscute, iar succesiunea este naturala, sa preiau un brand si restaurantele”, continua Maissam Mrad, in timp ce imi propune sa ne mutam la o masa mai spatioasa care tocmai s-a eliberat.

Inceputurile lui in Springtime au o istorie de 10 ani. A inceput sa lucreze la varsta de 15 ani, vindea hot dog in gara pe perioada verii si, in general, in vacante. “Nu am avut voie sa vin la birou pana nu trec prin toate raioanele. Prima oara am vandut hot dog in gara, apoi shaorma cand afara erau 30 de grade, iar in interior 60 de grade. Apoi am ajuns la pizza. Am fost trimis la mare intr-o vara, tot in bar, dar la un moment dat mi s-a spus «de azi nu mai intri in bar, raspunzi de picolite». Aveam 17-18 ani la acea data. Apoi au urmat toate departamentele, le-am luat la rand. Am stat mai mult la marketing, domeniu in care am facut si studii. Sunt in continuare foarte implicat in marketing”, povesteste Maissam Mrad.

Ca urmare a experientei de cativa ani in spatele tejghelei, Mrad este specialist in mancarurile de la Springtime “Nu este produs pe care sa nu stiu sa-l pregatesc”.

Citiţi continuarea interviului pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite