KFC deschide un restaurant cu terasă. Cum poate fi consultat meniul şi cum se face comanda

0
Publicat:
Ultima actualizare:

KFC a anunţat deschiderea unui nou restaurant cu terasă, care respectă oate măsurile impuse de autorităţi în situaţia actuală, a anunţat Sphera Franchise Group.

În 2009, KFC deschidea primul restaurant de tip Drive-Thru de pe teritoriul României, oferindu-le consumatorilor posibilitatea de a comanda produsele preferate on the go, din confortul maşinii. De-a lungul timpului, acest tip de serviciu a reprezentat un punct-cheie al strategiei Sphera Franchise Group, pentru că răspunde noilor nevoi şi comportamente de consum. Mai mult decât reducerea timpului de aşteptare şi posibilitatea preluării facile a produselor preferate, KFC a pus la dispoziţia consumatorilor şi alte facilităţi tehnologice care să completeze experienţa specifică de brand. 

Noul restaurant KFC, situat în parcarea Vulcan Value Center, localizat în Bucureşti, Strada Mihail Sebastian 88, are o suprafaţă de aproximativ 350 mp, dispunând, de asemenea, şi de 24 de locuri la terasă, de care clienţii se pot bucura în condiţii sigure.

Pentru a se alinia actualelor măsuri de siguranţă stabilite de către autorităţi, în unitate au fost montate ecrane de protecţie în zonele de plată şi preluare comenzi, iar angajaţii sunt dotaţi cu mănuşi şi măşti de unică folosinţă. Suprafeţele din bucătarie şi din întreaga locaţie sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi, în incintă sunt amplasate recipiente cu dezinfectanţi şi este încurajată plata cu cardul. În plus, unitatea KFC este prima dotată cu meniuri digitale în exteriorul locaţiei, în completarea celor din  interior, precum şi cu dispozitive de tip kiosk care uşurează procesul de comandă. 

„Chiar dacă traversăm un context plin de provocări, ne bucurăm de faptul că putem continua planurile de dezvoltare stabilite pentru acest an. Astfel, adăugăm în portofoliul KFC o nouă unitate, de această dată una de tip Drive-Thru, investind într-un serviciu care funcţionează foarte bine în România, cu atât mai mult în această perioadă. Reuşim astfel să fim şi mai aproape de consumatorii noştri, care pot beneficia de produsele lor preferate şi în această nouă locaţie. Am luat toate măsurile de siguranţă pentru a respecta standardele sanitare impuse de autorităţi, în contextul pandemiei, în completarea celor specifice brand-ului. Avem încredere că, prin adaptarea riguroasă la noile norme şi respectarea modelului de business puternic ce ne caracterizează, vom reuşi să depăşim această etapă. Desigur, vom continua să venim în întâmpinarea clienţilor noştri cu oferte noi şi servicii de calitate, aşa cum i-am obişnuit”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

De asemenea, odată cu dezvoltarea acestei locaţii din Bucureşti, KFC creează noi locuri de muncă şi angajează 50 de persoane în funcţii precum: Lucrător Bucătărie, Casier, Bucătar, Asistent Manager. Angajarea nu este condiţionată de experienţa anterioară de lucru, principalele calităţi ale membrilor echipei fiind atitudinea pozitivă, motivaţia şi dorinţa de dezvoltare în domeniu.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite