Cum s-a extins un start-up românesc în 9 ţări. Bilanţul celor 7 ani de activitate

Cum s-a extins un start-up românesc în 9 ţări. Bilanţul celor 7 ani de activitate

Un start-up românesc de e-commerce şi tehnologie lansat în aprilie 2012, care agregă într-o singură destinaţie produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea, a ajuns după numai 7 ani de activitate la o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro.

Ştiri pe aceeaşi temă

În prezent, Vivre operează vânzări în 9 ţări din centrul şi estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia, adăugată în portofoliu în 2018. Marţi, la aniversarea  celor 7 ani de activitate a lansat o campanie specială clienţilor săi, oferind pentru toată gama de produse un discount de 15% tuturor iubitorilor de frumos care vor să îşi redecoreze casa primăvara aceasta. 
 
Povestea companiei româneşti a pornit de la ceea ce a servit drept inspiraţie pentru întregul proiect şi ceea ce îi leagă pe toţi cei care îşi găsesc inspiraţia pe Vivre – bucuria de a trăi. Ideea unui retailer online a apărut la sfârşitul anului 2011, iar în primăvara anului 2012 lua deja fiinţă Vivre, unul dintre primele magazine de home & deco exclusiv online din România.
 
„Privind în faţă, aceleaşi gânduri bune ne umplu sufletele. Vivre va rămâne artă vie, zâmbet şi, în acelaşi timp, profesionalism. Nu putem şti unde ne duc vremurile, însă suntem siguri că nu vom renunţa niciodată la visul nostru. Vom construi frumuseţe, vom umple casele oamenilor de căldură şi vom rămâne o destinaţie online pentru calitate şi bun gust în industria Home & Deco”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre. 
 
La 7 ani de la lansare, Vivre acoperă o piaţă de 100 de milioane de consumatori 
 
În cei şapte ani de la înfiinţare, cifra de afaceri Vivre a crescut de la 800 de mii de euro în 2012, la 50 de milioane la sfârşitul anului 2018, ceea ce face din companie una dintre cele mai de succes afaceri Made in Romania.
 
Cu ajutorul celor 350 de angajaţi, în prezent, firma are o ofertă de 60.000 de produse şi peste 3.000.000 de comenzi livrate. 
 
Cum s-au schimbat gusturile consumatorilor români în ultimii 7 ani
 
Dacă la început consumatorii români cumpărau piese mici şi în special decoraţiuni, în prezent piesele mari de mobilier devin tot mai populare. Consumatorii nu mai caută doar "funcţionalul" în articolele pe care le achiziţionează, devine pentru ei tot mai importantă dimensiunea estetică, felul în care un obiect se integrează în spaţiul în care va fi plasat. România rămâne cea mai mare piaţă dintre cele 9 în care activează Vivre. 
 
Pornind de la deschiderea consumatorilor de a comanda produse home&deco online, dublată de interesul în creştere pentru designul interior, Vivre.ro a lansat la începutul anului o secţiune de blog, care cuprinde sfaturi practice pentru înfrumuseţarea locuinţei şi principii de bază în design. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările