Cum a ajuns Meda de la o afacere de apartament la vânzări de 27 de milioane de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Luchi Georgescu, una dintre cele mai influente femei de afaceri din România, a pornit afacerea de mezeluri Meda în 1998, la parterul unei vile. Ceea ce a demarat ca un experiment s-a transformat într-un business de ordinul zecilor de milioane de euro, care ocupă în prezent un loc în primii 5 jucători din piaţa de mezeluri din România.

In anii ’90 Luchi Georgescu facea comert exterior, iar de la finalul anilor ’90 a inceput sa investeasca in afaceri care au facut-o una dintre cele mai puternice personalitati din lumea business-ului, infiintand producatorul de mezeluri Meda si cumparand Vincon.

“In primul an de Meda, mai aveam 70 de dolari. Dupa inca un an si jumatate mi-am recuperat investitia si am facut si profit, dar trebuie sa te zbati. Cand plateam TVA-ul imi cumparam cei mai ieftini biscuiti sa mananc. Nu pentru ca nu aveam ce sa mananc, doar asa din ambitie”, spunea anul trecut femeia de afaceri.

Au urmat investitii de jumatate de milion de dolari. Meda ajunsese sa vanda 4-5 tone de mezeluri si treptat capacitatea a crescut la 14-15 tone.

Aflaţi mai multe despre dezvoltarea afacerii Meda de pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite