Cererea mare de alimente determină retailerii să se adapteze: Kaufland şi-a redeschis un magazin în cort

Cererea mare de alimente determină retailerii să se adapteze: Kaufland şi-a redeschis un magazin în cort

Foto Kaufland

Cererea mare de alimente determină retailerii să se adapteze, Kaufland anunţând că şi-a redeschis un magazinamenajat într-un cort.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Din dorinţa de a veni cât mai mult în sprijinul clienţilor în această perioadă, Kaufland România redeschide astăzi hipermarketul estival amenajat într-un cort, în staţiunea Mamaia Nord, judeţul Constanţa”, a informat retailerul.
 
Astfel, pentru a facilita accesul la cumpărături, magazinul va sta la dispoziţia locuitorilor din Mamaia Nord şi zonele din proximitate până pe 30 septembrie 2020, cu o selecţie de peste 2500 de produse pentru cumpărături săptămânale de maximă necesitate, de la legume şi fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne şi brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare şi drogherie.
 
Prin redeschiderea hipermarketului estival, Kaufland vine în sprijinul celor care au nevoie să ajungă într-un mod cât mai uşor la cumpărături, fără a se deplasa pe distanţe mari. 
 
Având o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1300 metri pătraţi, magazinul funcţionează zilnic, de luni până duminică în intervalul 9.00-19.00, cu un program care le permite clienţilor să se aprovizioneze în orice moment al zilei. În plus, pentru o rapiditate mai mare şi mai puţin timp petrecut la cumpărături, 3 dintre cele 6 case de marcat de care dispune hipermarketul sunt tip express.
 
Totodată, din grijă pentru toţi clienţi şi angajaţi, magazinul redeschis este complet sigur şi respectă toate măsurile sporite de protecţie şi prevenţie aplicate în reţeaua Kaufland:
 
Toate suprafeţele de contact şi obiectele des utilizate de clienţi şi angajaţi (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanţe, butoane etc) sunt dezinfectate frecvent;
Toaletele din magazine şi toate spaţiile comune ale angajaţilor sunt dezinfectate şi ele în totalitate, de mai multe ori pe zi;
Magazinul este dotat cu staţie cu dezinfectant de mâini gratuit, la intrarea în magazin.
Au fost amplasate geamuri de protecţie din plexiglas la casele de marcat;
Colegii de la casele de marcat, dar şi cei de la raioanele Legume-Fructe şi de la vitrina cu servire asistată au mănuşi de unică folosinţă, măşti şi, după caz, viziere;
Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanţa de siguranţă de minim 2 metri;
În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienţilor în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane; 
Toţi angajaţii cunosc măsurile de siguranţă şi au la dispoziţie o linie telefonică specială pentru informare corectă şi completă;
 
 „Ne bucurăm că pentru al treilea an consecutiv redeschidem magazinul tip cort din Mamaia Nord şi putem să venim, astfel, în întâmpinarea nevoilor actuale ale locuitorilor din zonă, mai ales că în această perioadă au cea mai mare nevoie de un loc de cumpărături aproape de casele lor şi cu un sortiment variat. În aceste condiţii, suntem alături de ei şi îi asigurăm de tot suportul nostru, de stocuri aprovizionate constant şi de aplicarea tuturor măsurilor care să le ofere protecţie sporită când ne trec pragul”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.
 
Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2020 (martie 2020 – februarie 2021), compania continuând planurile de expansiune. 
 
Kaufland rămâne cu maximă responsabilitate alături de clienţi, angajaţi şi parteneri, şi va lua şi mai departe toate măsurile necesare pentru a oferi siguranţă sporită şi disponibilitatea magazinelor pentru aprovizionarea populaţiei, în orice scenariu. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: