Besadoux, Kenvelo: Privim fiecare magazin ca pe un centru de profit, nu ne uităm doar la rezultatele globale

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Philippe Besadoux
Philippe Besadoux

Philippe Besadoux, managerul unor branduri ca Lee Cooper, Timeout, Kenvelo sau TomTailor pe plan local, si-a propus de ceva vreme ca brandurile pe care le reprezinta sa inceapa sa produca si in Romania, mai ales ca, spune el, ar fi avantaje legate de anumite costuri mai scazute cum ar fi transportul, dar si scaderea riscurilor privind fluctuatia cursului valutar.

Philippe Besadoux va participa in calitate de speaker la prima editie a conferintei internationale retailArena, dedicata industriilor de retail si FMCG, si va detalia planurile de dezvoltare ale companiei.

Besadoux mentioneaza insa ca nu discutam de toata productie, ci de anumite obiecte vestimentare, iar oficialii Timeout, brandul american aflat sub managementul lui Besadoux in Romania, au inceput deja discutiile cu mai multe fabrici de pe plan local pentru a incepe sa produca si aici.

La deschiderea celui de-al 10-lea magazin Timeout din Romania, managerul a mentionat ca francizele din fashion sufera si ca in aceasta piata esti mort daca nu ai un proces de productie pe verticala.

Philippe Besadoux tinteste afaceri cumulate de 34 mil.euro pentru brandurile din portofoliu in 2014, estimand ca anul acesta se va incheia cu venituri de 25 mil.euro.

Pentru 2014, Besadoux are in plan sa deschida 20 de noi magazine pentru brandurile din portofoliu, insa admite ca exista si magazine care pot fi considerate un esec. Astfel va inchide operatiunile din Lotus Center Oradea si marturiseste ca nici operatiunile din Cora Bacau nu merg grozav.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite