1,5 milioane de euro pentru extinderea şi rebrandigul Hanului Berarilor
0Hanu' Berarilor devine berărie gastronomică, are o imagine nouă, realizată cu ajutorul fotografului Alex Gâlmeanu, şi primeşte o investiţie de 1,5 milioane de euro. Potrivit şefului City Grill, investiţiile urmăresc , printre altele, ca locaţiile să poată acomoda evenimente de mari dimensiuni.
Hanu’ Berarilor – Casa Soare primeşte anul acesta un spaţiu conex restaurantului. Proiectul are un buget de 1.5 milioane de euro şi presupune construcţia unei săli de evenimente pentru 180 persoane, precum şi a unui spaţiu operaţional pentru bucătărie.
“Hanu’ Berarilor Casa Soare este un monument istoric clasă A, aceeaşi clasă ca Arcul de Triumf, de aceea orice lucrări de construcţie sau amenajare pe care le desfăşurăm la acest restaurant poartă o responsabilitate suplimentară. Fluxul de turişti străini atraşi de acest restaurant este în creştere şi ne aşteptăm ca în câţiva ani, Hanu’ Berarilor să fie la fel de popular cum este astăzi Caru’ cu Bere. Prin această investiţie, obiectivul nostru este ca Hanu’ Berarilor să poată acomoda evenimente de dimensiuni mari, iar spaţiul din cramă, ocupat momentan cu bucătăria, să devină spaţiu disponibil pentru clienţi” –declară Daniel Mischie, CEO Grupul City Grill.
Pentru a atinge popularitatea Carului cu Bere este însă nevoie de mai mult. Un pas a fost făcut în rebrandingul celor două restaurante, care au devenit berării gastronomice. Beraru', Măcelaru' şi Brutaru' sunt cei trei eroi pe care grupul mizează să aducă un plus de notorietate Hanurilor.
Echipa de eroi de la Hanu’ Berarilor - Casa Soare şi Elena Lupescu - a fost prezentată celor care trec pragul restaurantelor Hanu’ Berarilor cu ajutorul cunoscutului fotograf Alex Gâlmeanu. Acesta a surprins în imagini stilul celor trei, care invită la petrecere şi delicii culinare, după cum susţin reprezentanţii grupului.