„Zurli“ sau drumul de la idee la fenomen în teatrul de animaţie pentru copii. Mirela Retegan, la Adevărul Live

„Zurli“ sau drumul de la idee la fenomen în teatrul de animaţie pentru copii. Mirela Retegan, la Adevărul Live 

Mai înainte de a deveni un nume cunoscut de toţi părinţii şi bunicii din România, „Gaşca Zurli“ a fost o idee. Ideea de a-i explica unui copil lumea din jur într-un context pozitiv. Cea care a făcut acest lucru, Mirela Retegan, avea să lanseze un brand 100% românesc, de teatru de animaţie pentru copii, devenit cunoscut în toată ţara.

Ştiri pe aceeaşi temă


 

„Ne-am transformat spectacolele într-o platformă pentru a le da mai multă încredere copiilor, pentru a-i învăţa lucruri care să-i motiveze şi să-i ajute să relaţioneze mai uşor cu cei din jur”, declară iniţiatoarea proiectului. Zurli este prima companie din România care şi-a conceput spectacolele şi evenimentele luând în considerare şi efectul post spectacol.
 
În anii săi de existenţă, Zurli a însemnat sute de spectacole, multe turnee, dar, cel mai important, foarte mulţi copii fericiţi. Personajele create pentru poveştile "găştii" au fost rapid îndrăgite de cei mici, iar cântecele compuse pentru spectacole adevărate hituri fredonate de copii la întâlnirea cu Zurli.
 
Despre drumul de la idee la fenomen şi de la o poveste la un întreg tărâm al basmului, despre "fenomenul Zurli" a povestit la Adevărul Live, iniţiatoarea proiectului, Mirela Retegan, cea care de curând a lansat şi cartea "Pledoarie pentru mami şi tati".

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările