Ei sunt studenţii care vor reprezenta Constanţa la Olimpiada de Matematică

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Dascălul şi discipolii săi, toţi pasionaţi ai matematicii FOTO Universitatea Ovidius

Valoarea tinerilor români este recunoscută în fiecare an la competiţia SEEMOUS dedicată ţărilor din Sud-Estul Europei. La ediţia 2012, Virgilius-Aurelian Minuţă a obţinut Medalia de argint, iar în 2011, Corina Birghilă a primit Medalia de bronz. Urmează aurul?

Studenţi ai Facultăţii de Matematică şi Informatică din cadrul Universităţii Ovidius  din Constanţa participă în perioada 21 – 25 martie, la a VII-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Matematică a Studenţilor din Sud-Estul Europei (SEEMOUS). Concursul este găzduit de Universitatea din Atena, în colaborare cu Hellenic Mathematical Society.

La concurs participă studenţi din 6 ţări, iar proba, care va dura 5 ore, constă în rezolvarea de probleme de matematică cu un grad ridicat de dificultate.

Lotul Constanţei este format din studenţii Mădălina Ghenea (anul II, specializarea Matematică - informatică), Virgilius-Aurelian Minuţă (anul II, specializarea Matematică - informatică), Ana-Maria Ungureanu (anul II, specializarea Informatică), Sezen Mutali (anul I, specializarea Matematică - informatică), coordonaţi de lect.univ.dr. Gabriel Iorgulescu.

Este a treia participare a Facultăţii de Matematică şi Informatică, din cadrul Universităţii Ovidius din Constanţa, la Concursul Internaţional SEEMOUS şi prima prin Centrul de Excelenţă pentru Studenţi. La ediţia din anul 2012 a Concursului SEEMOUS, Virgilius-Aurelian Minuţă a obţinut Medalia de argint, iar în 2011, Corina Birghilă - Medalia de bronz.

Pregătirea lotului care va reprezenta Universitatea Ovidius din Constanţa la acest concurs internaţional s-a realizat în cadrul Centrului de Excelenţă pentru Studenţi.

Nou înfiinţat în cadrul universităţii, Centrul are misiunea de a promova tinerii capabili de performanţă din UOC, de a le oferi un cadru special adaptat aptitudinilor, de a-i evidenţia încă din timpul facultăţii şi apoi de a le înlesni o carieră de succes.

Se lucrează pe echipe, cu informaţii ce depăşesc programele obişnuite de instruire, având scopul de a aprofunda cunoştinţele în domeniul de performanţă prin formarea deprinderilor de cercetare ştiinţifică a studenţilor.