Şantier până în 2027!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un studiu comandat de Primăria Capitalei arată că lucrările pe străzile Bucureştiului vor dura încă 20 de ani Adriean Videanu a anunţat că şantierele din oraş vor mai dura mulţi

Un studiu comandat de Primăria Capitalei arată că lucrările pe străzile Bucureştiului vor dura încă 20 de ani

Adriean Videanu a anunţat că şantierele din oraş vor mai dura mulţi ani după ce el îşi va fi încheiat mandatul. O parte dintre lucrări trebuie făcute până în 2013, iar altele până în 2027. Situaţia este fără întoarcere. Dacă nu vor continua lucrările, ne vom bloca în Bucureşti. Asta arată Planul General pentru Transport Urban, comandat unui consultant străin de Primăria Capitalei.

Studiul ne arată că vrem, nu vrem, timpii de aşteptare în trafic vor creşte pe an ce trece. Asta însemnă că dacă primarii ce vor urma vor continua reabilitările infrastructurii, în 2027, timpii petrecuţi în trafic vor creşte cu 83%, faţă de momentul actual. Dacă şantierele nu vor continua, va fi prăpăd. Timpii petrecuţi în trafic vor creşte cu 150%, faţă de 2007, luat ca an de referinţă.

Proiecte de şapte miliarde de euro

Studiul le recomandă autorităţilor să grăbească lucrările pe anumite zone ale Capitalei. Acestea vizează, în special, zona centrală, dar şi necesitatea lărgirii actualei centuri a Bucureştiului la patru benzi. Primarul care va veni în următorul mandat va fi obligat să modernizeze Pasajul Muncii, după modelul Pasajului Obor, să facă un pasaj în intersecţia Iancului cu Mihai Bravu, una dintre cele mai vulnerabile zone din Bucureşti, şi să reconfigureze intersecţia din Piaţa Victoriei, cât şi pasajul.

Acolo urmează ca traficul pietonal să fie orientat prin subteran, iar sub intersecţie să fie construit un mare parking. Lucrările la pasajul Basarab vor fi continuate şi în primul mandat al următorului primar, dar va apărea necesitatea construirii unui pasaj subteran la Răzoare, alt pasaj la Piaţa Sudului şi altul suprateran la Podul Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii.

"Toate aceste proiecte, cuprinse în Planul General pentru Transport, vor costa peste 7 miliarde de euro", spune Adriean Videanu. Actualul primar general menţionează că viitorii edili vor trebui să continue lucrările la infrastructură dacă vor ca Bucureştiul să nu se blocheze. O altă urgenţă pentru Bucureşti este şi extinderea magistralelor de metrou, în special spre Aeroportul Otopeni, construirea unui tronson Drumul Taberei - Pantelimon şi altuia pe ruta Şoseaua Alexandriei - Colentina.

Mai multe pentru tine:
Autorul cărții „Codul lui Da Vinci”, logodit cu una dintre cele patru amante ale lui! E cu 27 de ani mai tânără decât el!
O dulce poveste lipovenească în episodul 2 al seriei „Portret gastronomic local”: „La Grisha” și Tortul Medovik
Filmul spectaculos care a cucerit topul Netflix la început de toamnă. Are o poveste diferită și te ține lipit de televizor
Locul din România unde localnicii consumă apă pe banii Primăriei. Cum s-a ajuns la situația aberantă care îngroapă bugetele locale
Prințesa Kate i-a arătat Melaniei Trump cum te îmbraci informal, dar șic! Prințesa de Wales dă ora exactă în modă în Marea Britanie
Descinderi DIICOT la Motru: tânăr de 30 de ani, prins cu saci de cannabis și plantație în serele părinților din Samarinești
Transformarea soției lui Lucian Viziru, după ce a fost criticată că arată ca o femeie de 60 de ani. Apariția îndrăzneață a Emei l-a eclipsat pe actor
Ceaușescu, Decebal și Dracula, văzuți de străinii care vizitează România: „Am simţit aici dacii care cântau şi dansau”
Cine este mama lui Toto Dumitrescu? Fosta soție a lui Ilie Dumitrescu a fost poreclită „Monica Bellucci de România”. FOTO
Pe ce sumă uriașă a apărut goală Andreea Antonescu în revista cu „iepurași”: „Puteai cumpăra cinci garsoniere”. De ce Andreea Bălan a refuzat cei 20.000 de dolari?
Insula din Grecia care ascunde un pericol uriaș. Mai mulți români trag un semnal de alarmă: „Nu știu prin ce minune am reușit să mă ridic”