Vopseaua de păr "Golden Blitz"

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Oamenii nu se duc la restaurante ca să mănânce, mai ales dacă localul este unul "cu pretenţii". Se duc ca să fie văzuţi. Un local prestigios, unde eventual ai şi o masă rezervată permanent,

Oamenii nu se duc la restaurante ca să mănânce, mai ales dacă localul este unul "cu pretenţii". Se duc ca să fie văzuţi. Un local prestigios, unde eventual ai şi o masă rezervată permanent, impune respect şi admiraţie partenerilor de afaceri. şi dacă la masa vecină e o vedetă media, un important om de afaceri sau un politician, această admiraţie creşte în ochii invitatului, în consecinţă, transformându-se în capital de simpatie şi favorabilitate pentru business-ul tău.
Sunt lanţuri internaţionale de restaurante care au investit zeci de milioane de euro în campanii de publicitate. Cu toate astea, restaurantul care se bucură probabil de cea mai mare notoriatate în România, cu sute de articole de primă pagină şi tot atâtea ştiri de televiziune este Golden Blitz. Nu ai nevoie de o cercetare de piaţă pentru asta, e de ajuns să foloseşti un motor de căutare de pe internet şi te lămureşti. Cât a plătit Golden Blitz pentru această publicitate