Pinterest, „avizierul digital” al Internetului, este în creştere

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cei interesaţi de Pinterest pot solicita o invitaţie.
Cei interesaţi de Pinterest pot solicita o invitaţie.

„Avizierul digital” Pinterest este în creştere chiar şi pe perioada de vară, deşi procentul s-a mai redus. Însă estimările actuale prevăd că, în viitor, Pinterest va fi peste Yahoo! şi va deveni o sursă importantă de trafic pentru alte site-uri.

Statisticile au fost publicate de Shareaholic, un site care oferă instrumentele de monitorizare a traficului pe Internet pentru administratorii de domenii care doresc acest lucru, notează „TechCrunch”. Astfel, conform acestor date, creşterea Pinterest a fost calculată pe baza traficului generat pe site-urile monitorizate de Shareaholic. În engleză, acest termen poartă denumirea de „referral”, iar concurenţa sunt chiar motoarele de căutare, pe lângă alte site-uri de socializare, de exemplu Twitter.

Pinterest a crescut cu 43,7% între mai şi iunie, iar din iunie până în iulie cu doar 15,97%. Însă creşterea constantă i-a făcut pe cei de la Shareaholic să estimeze că până la finalul lunii august Pinterest va fi peste Yahoo! şi va deveni astfel a patra sursă de trafic din lume.

image

Pinterest este la doar 0,1% depărtare de Yahoo! şi deja generează mai mult trafic decât Bing, motorul de căutare de la Microsoft, sau Twitter. Deocamdată, cea mai mare sursă de trafic este Google, urmat de Facebook, ceea ce este explicabil în cazul reţelei sociale, având în vedere că are peste 950 de milioane de utilizatori.

image

Potrivit Shareaholic, statisticile sunt furnizate de cele 200.000 de site-uri monitorizate care sunt accesate de peste 270 de milioane de oameni în fiecare lună. Desigur, informaţiile furnizate de aceştia nu reprezintă o analiză precisă a traficului de pe Internet, dar a oferit, totuşi, o imagine destul de realistă în trecut, astfel că sunt cifre de luat în calcul.

Deşi Google este lider, reţeaua sa socială nu stă la fel de bine. Google+ nici măcar nu apare în datele Shareaholic. Însă, potrivit unui purtător de cuvânt al companiei, G+ a generat 0,06% din traficul lunii trecute. Un rezultat foarte mic, dar Google îşi permite să aştepte până când Google+ va fi puţin mai mare pe Internet.

Pinboard este, în esenţă, un „avizier digital”, o reţea socială, pe care utilizatorii pot încărca poze, pot crea teme bazate pe colecţii, cum ar fi cele de pasiuni sau cele de la evenimente. Oamenii pot vizualiza imaginile celorlalţi, pot să-şi posteze propriile poze sau pot să le trimită pe Facebook sau Twitter. Platforma s-a lansat în martie 2010, dar deocamdată este în public beta, adică înregistrarea se face pe bază de invitaţie, cum s-a întâmplat şi pe Google+.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite