Adevărul Live. Ionuţ Oprea, Facebrands.ro: Facebook este ca un apartament închiriat în care proprietarul schimbă mereu regulile
0Adevărul Live de la ora 15.00 l-a avut ca invitat pe Ionuţ Oprea, managing partner la Standout şi la serviciul Facebrands.ro, cel mai cunoscut site de analiză pentru reţelele sociale. S-a vorbit despre schimbările Facebook şi cum se pot folosi brandurile de această platformă.
Facebook a modificat aspectul News Feed-ului şi a paginilor de brand în ultimele două săptămâni. Inspirându-se din aspectul variantei de mobil, Facebook pune mai mare accent pe poze, pe implicarea utilizatorilor şi interacţiunea cu brandurile.
Acestea au o pagină mai clară şi vom afla mai multe despre influenţa acestor schimbări asupra brandurilor.
Ionuţ Oprea lucrează de peste 10 ani în industria online, mai întâi la Neogen, apoi netBridge, MediaPro Interactiv, iar apoi şi-a deschis propria agenţie online. Facebrands e un serviciu care contorizează şi analizează performanţele locale ale Facebook şi informează constant asupra numărului de utilizatori din România - 7,2 milioane.
Facebook anunţă încă o schimbare. Cum vor arăta în viitor paginile tale favorite
Facebook schimbă News Feed-ul din nou. Cum va arăta noua versiune