HTC devine o companie „zgomotoasă“, renunţă la sloganul care a consacrat-o
0HTC s-a remarcat în ultimii ani printr-un slogan aparte, dar renunţă la acesta odată cu 2013 şi adoptă o nouă strategie de marketing. Taiwanezii încep să facă mai mult zgomot.
Toţi cei care au pornit un dispozitiv HTC în ultimii ani au putut vedea, negru pe alb şi cu puţin verde sloganul: „Quietly Brilliant“ scris pe ecranul de boot. De azi înainte, HTC va merge înainte fără a fi doar o companie silenţioasă, ci una dinamică, pregătită pentru actuala orientare a pieţei, scrie The Verge. Poate puţin cam târziu sau poate că au ajuns la concluzia că au pierdut suficienţi bani.
Confirmarea schimbării strategiei vine de la Benjamin Ho, şeful de marketing al HTC, iar declaraţia a venit într-un interviu acordat „The Wall Street Journal“. „Am avut o grămadă de inovaţii, dar nu am fost suficient de zgomotoşi“, a apreciat acesta situaţia companiei din ultimii ani. O parte din zgomotul pe care HTC îl va produce s-a văzut deja în declaraţiile de după lansarea Samsung Galaxy S4.
Ho a vorbit cu WSJ şi despre întârzierile în livrarea noului model, Ultrapixel şi procesul de fabricaţie mai complicat. „Au fost câteva întârzieri, deoarece camera este creată special pentru noi şi nu au fost produse suficiente unităţi“.
Telefonul este inovator, cu siguranţă, mai ales prin camera de 4 megapixeli, dar nici întârzierile nu sunt apreciate de utilizatori. Acum, ultimele informaţii indică finalul lunii aprilie drept perioada propice livrării telefonului la nivel internaţional şi în unele ţări este deja livrat.