Bine, colegii mei IT-işti au argumentele lor tehnice să mă contrazică, dar mă voi refugia pe tărâmul spectrelor teoretice şi speculative. Acolo sunt la mine acasă.
 
Ideea tipilor de la The Grid este să utilizeze AI – inteligenţa artificială în construirea website-urilor. Şi nu orice site-uri, ci ei vorbesc inclusiv de unele mai complexe precum cele din domeniul e-commerce. Ca atare, să facă mai user-friendly construirea de website-uri, să nu mai existe un asemenea număr de ore pentru această chestiune şi, nu în ultimul rând, să nu se mai aloce un asemenea număr de oameni pentru a realiza un proiect anume. Ei merg pe o idee de succes precum WordPress. Aici ai nevoie de câteva cunoştinţe minimale pentru a-ţi ridica un website în câteva zile, ceva simpluţ. Sigur, argumentele tehnice, cum am menţionat, s-ar putea să contrazică toată această idee. Există, totuşi, un mare dar la mijloc, întrucât discutăm despre AI. Tărâmul este încă semi-obscur la nivel de posibilităţi şi opţiuni. Ca atare, orice aplicabilitate a sa ar trebui privită nu cu scepticism, ci cu interes + curiozitate. Eu merg pe ideea unui v-am spus eu acum ceva timp.Scriam acum vreo doi ani despre impactul pe care îl va avea curând semantica web la nivelul algoritmizăilor. Ei bine, acesta este următorul pas: o automatizare pe baza unor algoritmi destepţi. Da, nu am făcut direct conexinea cu AI, dar am fost în zonă, iar afirmaţia mea cu o falsă pretenţie prognostică stă în picioare, se poate aplica.
 
Proiectul a fost primit cu entuziasm. Eu am primit link-ul de la coleg front-end developer care a văzut ideea drept unaînfricoşătoare. Da, poate avea acest impact. Proiectul a primit primele review-uri anul trecut, prin toamnă.
 
Cnet a privit obiectiv apariţia the Grid, a luat un scurt interviu ui Dan Tocchini, vice-preşedintele acestui start-up, şi a punctat în mod special opţiunea financiară pentru a intra în posesia pachetului: 96 de dolari pe an, iar apoi 299, cu hostingul inclus.
 
Techcrunch a mizat pe adaptabilitatea conţinutului şi pe posibilitatea de a crea un site responsive în doar câteva minute. Iată şi o prezentare video a proiectului:

 
fastcompany.com sunt entuziasmaţi de apariţie, punctând că The Grid sunt website-ul viitorului: se construieşte singur. Totul este centrat pe a face mai uşor procesul construirii website-urilor, aşa cum a explodat web 2.0 în privinţa accesibilităţii publicului larg. Vârsta maşinii de auto-creare a website-urilor nu este perfectă, nu încă. Deci, sunt aşteptări mari de la AI şi puterea sa în privinţa automatizării construirii website-urilor. Alte impresii despre The Grid: entrepreneur.com şi Wired.
 
Este o cerere fantastică de website-uri, sunt cifre peste cifre care indică noi şi noi trenduri. Tipul acesta, Tocchini – web-designer, pare să înţeleagă altfel lucrurile: este nevoie de viteză şi de accesibilitate, chiar dacă acestea vin la pachet cu câteva efecte negative pentru industria IT. Sunt sigur că automatizarea bazată pe AI va merge şi în păturile funcţionalităţilor unor website-uri, este un curs firesc al acestor creşteri exponenţiale. Urmarea o ştim: atingerea unei singularităţi tehnologice care se va manifesta printr-un boom de genul The Grid sau ceva asemănător pe piaţă. Promit şi un episod 2 despre acest subiect.
 
sursa: raresiordache.net