Adevărul Live: Cum a devenit comerţul online sinonim cu eMAG. „Am vrea să integrăm în platforma noastră magazine care vând în străinătate”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Iulian Stanciu, directorul general eMAG FOTO David Muntean
Iulian Stanciu, directorul general eMAG FOTO David Muntean

Atunci când vorbeşti despre comerţul online în România, primul nume care-ţi vine în minte este eMAG. Am putea la fel de bine să numim magazinul un gigant regional. La Adevărul Live l-am avut invitat pe directorul companiei, Iulian Stanciu.

eMAG a crescut în ultimii ani cât toţi ceilalţi la un loc. În 2014 au organizat un Black Friday de succes şi au intrat pe piaţa comenzilor online de alimente, cu un parteneriat cu Mega Image.

Iulian Stanciu şi-a început cariera la sfârşitul anilor ’90. „Am început la sfârşitul anilor '90 în domeniul calculatoarelor, dar primele mele tentative de a vinde ceva, de a face comerţ sau de a produce ceva au fost undeva pe la 13 ani. În '89-'90, erau calculatoarele Spectru, apoi erau HC90 şi nu prea se găseau jocuri. Şi eu făceam nişte joculeţe de-astea simple. Atunci, memoria calculatorului era de 64 kilobiţi, apoi au apărut cu 128K. Iar primii 16K erau pentru memoria video. Eu luam toată memoria video, o încărcam într-un editor şi puneam numărul de telofon pe ea, desigur, era al părinţilor de acasă, dar aşa aşteptam să mă sune oamenii care copiau jocurile“, afirmă Iulian Stanciu. La mijlocul anilor '90 avea să apară legea drepturilor de autor, până atunci însă nu era ilegal să schimbi jocuri, iar el făcea asta când venea la Bucureşti“, a spus Stanciu într-un interviu pentru adevarul.ro acum un an.

Un interviu cu Iulian Stanciu puteţi citi aici. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite