Francezii finanţează campionatul românesc: un gigant al telecomunicaţiilor a devenit sponsorul Ligii I

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O întrecere slabă, care oferă un fotbal de o calitate inferioară, a reuşit, paradoxal, să atragă interesul unei companii uriaşe la nivel internaţional. Datorită acestui parteneriat, primul eşalon va fi rebranduit.

Gino Iorgulescu se poate lăuda cu două contracte foarte bune de sponsorizare, de când a ajuns în fruntea Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF).

Mai întâi, a fost Cupa Ligii Adeplast, acum vom avea Liga I Orange. Asta după ce LPF a bătut palma cu operatorul de telecomunicaţii, după cum a anunţat Iorgulescu în cadrul unei conferinţe de presă.

„Suntem încântaţi că Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, s-a alăturat Ligii Profesioniste de Fotbal şi a ales Liga I. Prin interesul arătat Ligii I, Orange obligă toate cluburile care participă în competiţie să redefinească standardele de performanţă managerială şi sportivă, pentru a obţine victoria pe terenul de joc şi succesul în afara lui. Fotbalul din România trebuie să devină un teren de joc pentru exprimarea creativităţii, pusă în slujba fotbalului românesc. Parteneriatul cu Orange ne obligă să fim cei mai buni. De azi Liga I se va numi Liga I Orange. Despre valoarea contractului pot să vă spun că este vorba de o sumă mai mare decât cea de la Adeplast“, a spus şeful LPF.

Parteneriatul LPF - Orange e valabil pentru doi ani şi, potrivit Mediafax, aduce şi o ofertă nouă pentru abonaţii Orange. Ei pot urmări nelimitat meciurile din Liga I pe telefon, tabletă sau laptop, iar cu ajutorul stick-ului Orange TV şi pe ecranul mare al televizorului. Aceştia au acces nelimitat fără costuri suplimentare la canalele Look TV HD şi Look Plus HD, care difuzează toate meciurile din Liga I, prin serviciul Orange TV Go.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite