Întrebări de BAC la KFC: răspunzi la întrebare şi ai net gratuit o oră

0
Publicat:
Ultima actualizare:
kfc

Pentru a spijini sistemul de învăţământ din România, KFC lansează campania Wi-Fi Test, donând 5.700 de metri pătraţi de internet gratuit pregătirii tinerilor pentru examenul de Bacalaureat. În restaurantele din ţară, parolele de Wi-Fi vor fi înlocuite cu 1.600 de întrebări realizate de profesori, pornind de la materia pentru Bacalaureat.

KFC România a anunţat că pune reţeaua gratuită Wi-Fi în folosul educaţiei, luând în considerare „o criză naţională a sistemului de învăţământ", şi anume faptul că anul trecut, peste 40% din absolvenţii de liceu din România nu au trecut examenul de Bacalaureat.

Pentru a da o mână de ajutor sistemului de învăţământ din România chiar înaintea mult temutului examen, KFC România şi MRM//McCann România au lansat Campania WI-Fi Test, donând 5700 MP de internet gratuit pregătirii tinerilor pentru examenul de Bacalaureat.

Întrebări de BAC la KFC: cum sunt pregătiţi clienţii care nu ştiu răspunsul corect 

Mecanismul este simplu. În momentul în care un client (targetul fiind adolescenţii) ajunge într-un restaurant KFC şi vrea să se conecteze la internet, va căuta reţeaua Wi-Fi Test. Apăsând butonul "Conectare", va primi o întrebare dintr-o bază de date de întrebări de la examenul de Bacalaureat, toate aprobate cu profesori de liceu. Dacă va şti răspunsul corect, va avea internet gratuit timp de o oră (după o oră, procesul trebuie reluat).

Pentru ca această campanie să le fie de ajutor în întregul proces de pregătire pentru examene, dacă aceştia nu ştiu răspunsul la o întrebare, vor fi redirecţionaţi către un text care explică în detaliu răspunsul corect.

Contactat de Mediafax, un reprezentant McCann România a precizat că reţeaua Wi-Fi Test va fi singura reţea disponibilă clienţilor KFC. Astfel, indiferent de vârsta pe care o are sau faptul că a promovat examenul de Bacalaureat în urmă cu mulţi ani, orice client care va dori să se conecteze gratuit la internet în restaurantele lanţului de fast-food KFC, va trebui să răspundă unei întrebări.

Film demo (în engleză) care explică mecanismele campaniei

"Romania se număra printre ţările cu cea mai mare viteză a internetului (top 3 mondial), iar un alt record ar fi că adolescenţii din România sunt cei care-l folosesc cel mai mult. Din păcate, în ceea ce priveşte performanţele sistemului de educaţie, România se clasează mult mai jos. Donaţiile digitale în folosul conunitatii sunt din ce în ce mai frecvente în rândul brandurilor implicate social şi sunt mândru că MRM//McCann România şi KFC România sunt parte din această mişcare globala", a declarat Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann România.

"Când eşti adolescent şi toată lumea îţi spune să înveţi, ai face orice altceva. Noi am vrut să le dăm adolescenţilor o metodă alternativă de studiu pentru Bacalaureat, una care transformă şcoala şi învăţatul în ceva (mai) distractiv. Şi cum am fi putut să o facem mai bine decât folosind ceva ce se regăseşte în activităţile lor zilnice – Internetul?", a declarat Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann România.

După ce acest proiect va fi implementat complet, KFC România va oferi software-ul de rutere tuturor organizaţiilor şi chiar şi familiilor care vor să-şi transforma propriul Wi-Fi într-o metodă de învăţare pentru elevi şi nu numai.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite