Un bucureştean şi-a transformat apartamentul în focar de infecţie: 16 tone de gunoi au fost aruncate
0
Primăria Sectorului 2 a descoperit un focar de infecţie în apartamentul unui bucureştean. Reprezentanţii autorităţii publice au scos din casa bărbatului 16 tone de gunoaie pe care le-au aruncat. Bărbatul nu a mai fost văzut de vecini de un an.
Primăria Sectorului 2 a intervenit, miercuri, în cazul unui bucureştean din Sectorul 2 al Capitalei care îşi depozitase în apartament 16 tone de deşeuri.
Exasperaţi de situaţia creată în apartamentul bărbatului, vecinii s-au adresat, săptămâna trecută, Primăriei Sectorului 2 pentru a evacua tonele de gunoi existente în apartamentul acestuia.
Din spusele vecinilor, Radu Hendel, în vârstă de 59 de ani, a fost şofer la RATB. În prezent, acesta nu are nici o sursă de stabilă de venit, dar lucrează ocazional şi încearcă să obţină bani apelând la mila oamenilor.
Pentru că în ultimul an nu a mai fost văzut venind acasă, toate gunoaiele au rămas în locuinţa abandonată, iar restanţa la întreţinere a ajuns la suma de 4.000 de lei. Acum, asociaţia de proprietari intenţionează să-l acţioneze în instanţă, pentru s-şi recupera banii.
Angajaţii Primăriei Sectorului 2 au eradicat focarul de infecţie, au salubrizat locuinţa, au spălat cu clor pentru dezinfectare şi au aruncat cele 16 tone de gunoi.
Din cauza deşeurilor care blocau uşa, angajaţii Primăriei Sectorului 2 au folosit o nacelă, încercând să ajungă la apartamentul situat la etajul trei prin exteriorul blocului.
Edilii spun că au intervenit pentru evacuarea gunoaielor din garsoniera proprietate particulară, situată într-un bloc în care este constituită asociaţia de proprietari, pentru că exista o posibilitate mare ca vecinii să se îmbolnăvească.
Cum se procedează în asemenea situaţii?
Legal, în astfel de cazuri se procedează astfel: Asociaţia de proprietari solicită Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti săfacă o constatare a situaţiei.
Cu raportul de constatare al Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti, asociaţia de proprietari se adresează instanţei de judecată pentru a obţine o aprobare de intrare pe proprietatea privată a persoanei, pentru a face curăţenie.
Pe baza hotărârii instanţei de judecată de încuviinţare de intrare pe proprietatea privată a persoanei, asociaţia de proprietari contractează, contra cost, o firmă de salubrizare, pentru activitatea de evacuare a deşeurilor şi igienizarea locuinţei.
Pe aceeaşi temă:
Atenţie unde lăsaţi gunoaiele! Se fac controale în zonele preferate de argeşeni pentru picnic
POZA ZILEI Eroi au fost, erori sunt încă
Marea Neagră din plastic - sau ce se poate face din gunoaiele aruncate în mare