Iaşi: Abonaţii E.ON îşi pot rezolva problemele prin telefon

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ieşenii pot solicita efectuarea mai multor operaţiuni prin serviciul Call Center.

Cei care vor să evite cozile de la sediul furnizorului pot cere modificarea datelor din contract sau chiar rezilierea acestuia printr-un apel la numerele de telefon 0801 000 939 şi 0235 305 555 de luni până vineri între orele 7.00 şi 21.00.

Oficialii E.ON Moldova spun că după fiecare solicitare, clientul va primi prin poştă o scrisoare de informare, precum şi formularele care trebuie completate pentru operarea modificării.

Noile operaţiuni care pot fi realizate prin telefon sunt:

-    modificarea convenţiei de consum;

-    scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune , respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale;

-    modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresă de corespondenţă, date de contact etc.);

-    modificarea modalităţii de plată astfel încât plata facturilor să poată fi efectuată prin serviciul de Debitare Directă;

-    rezilierea contractul de furnizare a energiei electrice.

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite