România, printre cele mai dinamice pieţe de publicitate stradală
0Grupul american Clear Channel Outdoor, lider mondial în domeniul publicităţii stradale, a înregistrat în anul financiar 2008 o creştere de 50% a afacerilor sale în România. Este cea mai mare creştere procentuală din cadrul grupului, care are o cifră de afaceri de 9,2 milioane de euro, potrivit unui comunicat al companiei, citat de Agerpres.
România se clasează astfel în primele trei cele mai dinamice pieţe pentru companie, alături de China şi Turcia, contrabalansând scăderile înregistrate pe pieţe occidentale, precum Franţa sau Marea Britanie.
"Consolidarea afacerii noastre în România este strâns legată de reglementarea pieţei, de aprobarea unor norme pentru utilizarea domeniului public şi privat, aşa cum există peste tot în lume. De aceea, obiectivul nostru în 2009 va fi să valorificăm oportunităţile locale de creştere şi să sprijinim în acelaşi timp instituţiile publice locale în adoptarea unui Regulament de Publicitate Stradală", a declarat directorul general al Clear Channel România, Mihai G. Mihai.
"Afacerile noastre au fost afectate la nivel mondial de deteriorarea mediului de business, ca urmare a crizei financiare. Din fericire, însă, reducerea volumului de business din pieţele noastre tradiţionale a fost compensat de creşterile din pieţele cele mai dinamice, printre care România, Turcia şi China, pieţe care s-au dovedit adevărate blue-chips-uri pentru compania noastră", a afirmat vicepreşedintele pentru Europa de Nord-Est al companiei, Ola Klingenborg.
Clear Channel România este parte a grupului Clear Channel Outdoor, cea mai mare companie de publicitate outdoor din lume. Compania are aproape un milion de panouri în peste 50 de ţări de pe cinci continente, fiind prezentă în 49 dintre cele 50 domenii de piaţă desemnate.
La nivel mondial, compania este prezentă cu publicitate în aeroporturi, căi ferate şi taxiuri, dar desfăşoară şi afaceri în domeniul retail.
Divizia din SUA (Spectacolor) şi cea internaţională (DEFI) sunt lideri globali de piaţă prin afişaje spectaculoase, ce se regăsesc şi în Times Square, New York.
Clear Channel Outdoor a intrat pe piaţa românească în 2007, prin achiziţionarea Klass Advertising. Cu o prezenţă în 30 oraşe.