Cannes, capitala mondială a luxului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Festivalul de film scoate în faţă, şi la această ediţie, mărcile de top "Cannes-ul s-a oscarizat"! Formularea, lansată de un specialist în comunicare pentru mărcile de lux, exprimă

Festivalul de film scoate în faţă, şi la această ediţie, mărcile de top

"Cannes-ul s-a oscarizat"! Formularea, lansată de un specialist în comunicare pentru mărcile de lux, exprimă în esenţă fastul şi eleganţa celui mai important festival de film din Europa.

Aniversarea a 60 de ani de existenţă a casei Cristian Dior coincide cu cea de-a 60-a ediţie a Festivalului de la Cannes. Ocazie pentru stafful Dior, instalat la Hotel Majestic separat de competitori, să ofere servicii de înfrumuseţare exclusiv pentru staruri, la preţuri exorbitante, de la 850 la 10.000 de euro.

Celelalte mărci de lux sunt cazate la Martinez, unde stau de obicei majoritatea vedetelor. În acest an, sunt prezente: Versace, Chanel, Elie Saab, Roberto Cavalli, Fendi, dar şi celebri creatori de pantofi precum Jimmy Choo, Sergio Rossi (care a venit cu 300 de perechi, din materialele cele mai exotice, de la piton la şarpe de apă).

L'Oreal a ocupat 500 de metri pătraţi în apartamentele de la etajul şapte. Echipa Armani a debarcat cu 50 de rochii şi cinci persoane care au sarcina să le "dichisească" pe actriţele care poartă ţinutele casei. 90% din staruri sunt îmbrăcate în apartamentele închiriate de marile case de modă, personalul făcând faţă cererilor: să ajusteze o bretea, să dubleze o rochie prea transparentă sau să schimbe un fermoar.

Altă grijă: să nu furnizeze un model care deja a fost comandat, în avans, de o clientă particulară, de obicei la preţ "de infarct": 100.000 de euro. Festivalul de la Cannes este un pretext pentru mărcile de lux pentru a lansa colecţiile speciale "Red Carpet": Sergio Rossi a lansat două modele de poşete, într-un număr de 60 de exemplare fiecare.

Colecţiile Red Carpet

Yves Saint Laurent a creat genţile din piele de şopârlă, în culori metalizate, purtate, "pe covor" de Kilye Minogue şi Sophie Marceau.

Swarowski comercializează pe toată durata lunii mai 15 modele de poşete încrustate cu celebrele cristale - 80 dintre acestea fiind oferite unor actriţe privilegiate, printre care Sharon Stone sau Chiara Mastroianni şi personalizate cu câteva ore înainte de a păşi pe covorul roşu.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite