Elena Udrea a început promovarea României pe Euronews, CNN şi Eurosport
0Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a anunţat că a început campania de promovare a României ca destinaţie turistică pe trei posturi internaţionale, care vor difuza spoturi timp de un an.
Campania de promovare a României în străinătate cuprinde trei spoturi, două lungi de 20 de secunde şi unul cu o durată de 30 de secunde, care vor promova cultura şi peisajele ţării noastre.
Valoarea totală a campaniei este de aproape cinci milioane de euro, finanţare care vine exclusiv din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. „Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional, al consolidării vizuale a brandului de destinaţie şi al creşterii numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare identificate în Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007 - 2026", se arată în comunicatul remis MDRT.