Notebook-urile IBM ThinkPad castiga noi clienti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vanzarile de notebook-uri IBM ThinkPad inregistrate in al doilea trimestru al anului 2003 au fost cele mai ridicate din ultimii trei ani si cele mai mari inregistrate vreodata intr-un trimestru,

Vanzarile de notebook-uri IBM ThinkPad inregistrate in al doilea trimestru al anului 2003 au fost cele mai ridicate din ultimii trei ani si cele mai mari inregistrate vreodata intr-un trimestru, potrivit ultimelor statistici trimestriale ale IDC privind piata globala de PC-uri. Al doilea trimestru a marcat cel de-al treilea trimestru consecutiv de crestere anuala a vanzarilor de PC-uri, ceea ce coincide cu recentele lansari ale tehnologiilor ThinkVantage si a numeroase alte noi modele de calculatoare. Printre noile modele recent anuntate se numara: IBM ThinkPad R40, primul IBM ThinkPad din istorie cu preturi mai mici de 1.000 de dolari, demonstrand ca aproape toti utilizatorii de notebook-uri isi pot permite acum calitatea unui IBM ThinkPad. Cu noi modele precum IBM ThinkPad T40, R40 si X31, care incorporeaza tehnologiile ThinkVantage, IBM se concentreaza pe introducerea de inovatii pe piata PC-urilor. Clientii s-au indreptat catre IBM pentru a-i ajuta sa reduca costul total de proprietate al PC-urilor. Al doilea trimestru a adus, de asemenea, si o crestere dramatica a numarului de notebook-uri ThinkPad livrate cu tehnologie wireless, un numar dublu fata de anul precedent. In plus, un utilitar software intitulat "Access Connections" simplifica trecerea de la mediile wired (prin cablu) la cele wireless, eliminand necesitatea ca utilizatorii sa schimbe din nou configuratiile si setarile atunci cand se conecteaza intr-un nou mediu. Pana in prezent, peste 15 milioane de notebook-uri IBM ThinkPad au fost livrate. De la lansarea IBM ThinkPad 700C, in 1992, aceste notebook-uri au castigat peste 1.000 de premii din domeniu in intreaga lume.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite