iPhone 5, cel mai criticat super-telefon

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Smartphone-ul Apple atrage numeroase critici în media sociale
Smartphone-ul Apple atrage numeroase critici în media sociale

iPhone-ul celor de la Apple este unul dintre cele mai cumpărate telefoane de pe glob, dar s-ar părea că nu toţi posesorii sunt mulţumiţi.

Popularitatea iPhone 5 este în scădere, cel puţin dacă este să ne luăm după lucrurile publicate de posesorii acestui smartphone în media sociale. În schimb, se pare că jucăria de top a sud-coreenilor, Samsung Galaxy S4 se bucură, în mare parte, de păreri pozitive, potrivit Daily Mail.

Agenţia britanică We Are Social a derulat un studiu pe reţelele sociale pentru a afla care este cel mai urât şi cel mai iubit super-telefon. Analiştii au comparat reacţiile oamenilor la iPhone 5, Samsung Galaxy S4, Nokia Lumia 920 şi Blackberry 10, urmărind postări pe Twitter, bloguri sau forumuri.

Astfel, ei au descoperit că 20% din postările legate de iPhone 5 erau negative. Pe locul doi găsim modelul Z10, produs de canadienii de la Blackberry, cu 18% din comentarii negative, iar 15% din posesorii de Nokia Lumia 920 s-au plâns de terminalul cu Windows Phone. 

S-ar părea că cel mai popular smartphone de top este Samsung Galaxy S4, având în vedere că numai 11% din postări au fost negative.

Totuşi, de ce s-au plâns posesorii de iPhone 5? Principalele nemulţumiri au fost legate de noul conector Lightning, dar şi de lipsa totală de inovaţie. Mai mult, hărţile Apple s-au dovedit a fi un adevărat fiasco şi nici alegerea materialelor nu a fost una foarte inspirată. Unele telefoane au ajuns la clienţi gata zgâriate.

În ciuda reacţiilor negative, iPhone 5 a stârnit şi cea mai mare vâlvă în media sociale după lansare. We Are Social a depistat 1,7 milioane de conversaţii despre acest dispozitiv, în comparaţie cu cele 300.000 legate Blackberry Z10, 140.000 despre Samsung Galaxy S4 şi 45.000 ale Lumia 920.

Titlu de „cel mai detestat“ smartphone, oferit de compania de cercetare iPhone-ului, nu va afecta vânzările Apple şi nici nu va determina compania să-şi schimbe strategia.

Brand vs. funcţii

Cei de la We Are Social au urmărit şi discuţiile despre brand. iPhone-ul a ieşit câştigător pe acest front, 42% dintre discuţiile analizate învârtindu-se în jurul numelui mărcii. La capătul celălalt, brandul Galaxy a fost dezbătut în numai 20% din conversaţii. Brandul Blackberry a stârnit interesul a 41% din persoane şi cel al Lumia tot 41%. În schimb, numeroasele funcţii ale smartphone-ului S4 au fost pomenite în 56% din postări, pe când cele ale iPhone 5 au fost menţionate numai în 29% din discuţii. Funcţia Lumia 920 au fost discutate în 37% din postări iar cele Blackberry Z10, în 27%. 

Hai să discutăm pe pagina de Facebook a „Tech Adevărul“

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite