STUDIU 43% din români flirtează prin intermediul telefonului mobil, iar 14% din conaţionali şi-au cunoscut partenerii pe aplicaţiile de dating

STUDIU 43% din români flirtează prin intermediul telefonului mobil, iar 14% din conaţionali şi-au cunoscut partenerii pe aplicaţiile de dating

FOTO via ChristianHeadlines

Unul din trei români (36%) folosesc aplicaţii de dating, însă, cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) şi-a întâlnit partenerul actual prin intermediul acestei metode, potrivit rezultatelor studiului „Relaţii inteligente”, realizat pentru Huawei de către compania de cercetare de piaţă IPSOS, colectând date din 12 ţări, inclusiv din România.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pentru că tehnologia a schimbat dinamica relaţiilor, inclusiv a începuturilor de relaţii, 73% dintre români fac schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă interes pentru începerea unei relaţii şi 35 % dintre români adaugă persoana respectivă pe conturile de Social Media, continuând interacţiunea după acest pas.

Mai mult, 53 % dintre românii intervieviaţi susţin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relaţii la distanţă cred că flirtul prin intermediul mesajelor text şi a aplicaţiilor de messenger reprezintă cea mai bună metodă pentru a menţine scânteia în relaţiile la distanţă.

Conform studiului comandat de Huawei, sărutul de noapte bună nu mai simbolizează sfârşitul întâlnirii, aceasta continuând pe telefon. 43% dintre români recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului, în timp ce doar 17 % dintre români recunosc că au folosit smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu conţinut privat.

De la mesaje la aplicaţii de dating, smartphone-urile au reuşit să schimbe felul în care începem şi construim o relaţie, astfel că, în zilele noastre, este din ce în ce mai greu să dai dreptate zicalei potrivit căreia “Dragostea trece prin stomac”, fiind evident că trece prin smartphone.

Cercetarea de piaţă a fost realizată pentru Huawei de către compania Ipsos şi a fost efectuată în luna ianuarie 2018 pe următoarele pieţe: Austria, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia şi Turcia.

citeste totul despre: