Black Friday în România a cucerit şi diaspora: din câte ţări au fost comenzi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Odată cu Black Friday, clienţii cumpără tot mai mult prin internet.
Odată cu Black Friday, clienţii cumpără tot mai mult prin internet.

Black Friday şi-a atins punctul culminant între 18 şi 20 noiembrie. Pe lângă vânzări marile înregistrate în România, au fost clienţi şi din afara ţării.

PayU, procesator de plăţi online, susţine că platforma sa a intermediat 188.000 tranzacţii în valoare totală de 113,3 milioane de lei, cu 67% mai mult decât ediţia de anul trecut. Din acest total, 31% au fost efectuate cu un card de rate. Deloc imprevizibil, categoria IT&C a rămas fruntaşă şi anul acesta, cu 59% din valoarea tranzacţiilor fiind cheltuită pe astfel de produse. Urmează însă segmentul home & deco, jucării şi alimente, cu 29% din totalul vânzărilor. Fashion a reprezentat 5%.

Situaţia devine mai interesantă când te uiţi la geografie. Au fost procesate plăţi din 87 ţări, iar în top cinci cu cele mai mari comenzi au fost: Lituania (coş mediu 1.771 lei), Finlanda (coş mediu 1.250 lei), Slovenia (coş mediu 874 lei), Rusia (coş mediu 651 lei) şi România (coş mediu 623 lei).

Cât despre tranzacţii pe ore, în prima jumătate a zilei de vineri au fost realizate cele cu valorile mari. Cel mai mare coş de cumpărături a fost de 143.000 lei, comandă venită din Ungaria. Pe locul doi şi trei sunt tranzacţii în valoare de 36.600 lei şi 35.000 lei, ambele din România. Produsele IT&C au fost achiziţionate cu precădere în prima parte a zilei de vineri, când valoarea medie a coşului de cumpărături a atins nivelul maxim de 832 lei.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

payu2016
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite