Altex lansează Blec Fraidei. Cât durează promoţiile

Altex lansează Blec Fraidei. Cât durează promoţiile

În acest an, Altex România – liderul pieţei de electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia – a ales să comunice evenimentul de retail al anului printr-o nouă idee creativă, pusă în scenă de o dramatizare hazlie şi inedită. În urma unui concurs de propuneri creative, a fost selectată agenţia Graffiti BBDO pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei”.

Campania urmează poziţionarea Altex România: în 25 de ani, Altex a invăţat ce îşi doresc românii şi promite, ca brand, „Cel mai mic preţ din România”. În mod firesc, de Black Friday, Altex este cel mai îndreptăţit brand să le ofere românilor, într-un mod original şi vesel, experienţa autentică a cumpărăturilor.  
 
„De <<Blec Fraidei>>, capacitatea logistică de depozitare şi de transport este folosită la maximum: 4 depozite centrale, 11 depozite zonale şi peste 100 de magazine în toată ţara. Totodată, asigurăm o gamă variată de oferte, cu stocuri generoase, dar totuşi limitate pe întreaga perioadă de promoţie. În plus, oferim servicii de creditare avantajoase pentru clienţi cu posibilitatea ca aceştia să intre în posesia produselor preferate imediat. Astfel, vom pune la dispoziţia clienţilor un stoc în valoare de aproximativ 1,4 miliarde lei.” - Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România
 
„Produsele substanţial reduse au fost atent selectate pentru a răspunde aşteptărilor variate ale clienţilor, dar şi pentru a le oferi accesul la tehnologii de ultimă oră. Reducerile sunt valabile pe toată perioada campaniei (1 noiembrie – 5 decembrie), tocmai pentru a oferi tuturor clienţilor şansa să aleagă şi să beneficieze de produsele şi reducerile care li se potrivesc. Acest eveniment este despre clienţi, pentru clienţi.” - Raul Filip, Director Achiziţii Altex Romania
 
„Am dat curs propunerii de a româniza „Black Friday”- ul, pentru că suntem o companie românească ce a crescut de 25 ani, ţinând cont de dorinţele românilor. Dorim să fim permanent la dispoziţia lor şi de aceea la noi, spre deosebire de conceptul american, promoţiile de Blec Fraidei nu durează doar o zi sau câteva minute, după care se epuizează stocurile. Nu, în ultimul rând, am apreciat diferenţierea în comunicare, pe o piaţă competitivă unde a vorbi despre preţ şi cele mai bune oferte, devine o provocare din ce în ce mai mare.” - Irina Grigore, Marketing Manager Altex România
 
„Într-o perioadă în care comunicarea din piaţă este foarte aglomerată, vom prezenta ofertele Altex într-o manieră plastică: folosindu-ne de expresii populare româneşti şi chiar transcriind fonetic evenimentul Blec Fraidei. La nivel vizual, am transpus expresiile româneşti în imagini, într-o manieră amuzantă şi uşor de decodificat de către consumatori.” – Victor Oprişan, Group Creative Director, Graffiti BBDO
 
Campania a început la 31 octombrie 2018 şi este prezentă atât în magazinele Altex, altex.ro, cât şi pe toate mediile: TV, radio, outdoor şi în mediul online până pe 5 decembrie.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: