Proiect-pilot de acces în magazinele Enel pe bază de programare telefonică

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Proiect -pilot pentru aceesul clienţilor în magazinele Enel FOTO Enel
Proiect -pilot pentru aceesul clienţilor în magazinele Enel FOTO Enel

Enel Energie şi Enel Energie Muntenia implementează începând cu această săptămână un proiect-pilot cu ajutorul căruia clienţii pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice.

Scopul acestuia este de a creşte gradul de confort al clienţilor şi, în acelaşi timp, de a le pune la dispoziţie servicii de furnizare a energiei în condiţii de siguranţă deplină, pe fondul escaladării ratei de infectare cu SARS-CoV-2 şi începerii sezonului rece. 

Proiectul-pilot este implementat în Călăraşi, Constanţa (magazinele aflate pe străzile Primăverii şi Soveja), Slobozia, Tulcea şi în celelalte magazine din ţară operate de către Enel Energie şi Enel Energie Muntenia şi urmăreşte reducerea timpilor de aşteptare, precum şi îmbunătăţirea eficienţei operaţionale.

Clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia vor putea face programări în magazinele menţionate apelând

serviciul de Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), şi apăsând tasta 5.

Programarea în magazine se face doar de către titularul de contract, de luni până vineri, între orele 10.00

– 16.00. Acesta va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la iniţierea

apelului telefonic.

Paşii ce trebuie parcurşi pentru obţinerea unei programări telefonice:

1. Clientul furnizorilor Enel apelează numărul unic de telefon 021.9977 şi apasă tasta 5 pentru a stabili  o  programare în magazinul unde solicită asistenţă din partea angajatului dedicat acestui serviciu

2. În cadrul apelului telefonic, clientul va fi întrebat despre datele de identificare şi situaţia pentru care solicită interacţiunea în magazin; va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la efectuarea apelului

3. Clientului i se va comunica numărul biletului de ordine, în funcţie de disponibilitatea magazinului şi de ora, ziua pentru care solicită programarea

4. Clientul este rugat să se prezinte la magazin cu maximum 15 minute înainte de ora programată şi nu mai târziu de 10 minute după ora alocată.

5. În momentul în care ajunge la magazin, clientul comunică persoanei de la pază numărul biletului de ordine obţinut în urma interacţiunii telefonice.

6. La ora programată, acesta va putea intra în magazin, respectând măsurile de siguranţă prevăzute de legislaţia în vigoare, pentru a discuta cu un angajat Enel.

Vă mai recomandăm şi:

Cine este Anca Dragu, prima femeie care va conduce Senatul României

Cum au vândut AUR şi PSD aceeaşi gogoaşă pe tema invalidării mandatelor unor parlamentari controversaţi

Slobozia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite