Articol publicitar

Proiectele mixed-use ale companiei IULIUS atrag premiere pentru comunitățile în care sunt construite

0
0
Publicat:

Încă de la primul său proiect major, construirea primului mall din afara Capitalei, IULIUS și-a asumat misiunea de a contribui la transformarea peisajului economic și social din România, generând un impact direct asupra comunităților în care activează.     

Palas Campus 1 jpg

Astăzi, compania a devenit cunoscută pentru proiectele sale mixed-use, care integrează mai multe funcțiuni  adaptate la nevoile  mereu în schimbare ale oamenilor. Prin inițiativele sale, IULIUS a atras branduri și companii internaționale, care au creat ulterior locuri de muncă, dar și noi oportunități și experiențe pentru locuitorii din regiune.

Mai mult, dezvoltatorul a marcat premieră după premieră în retail în toate orașele în care activează, atrăgând companii și branduri de renume în fiecare comunitate. Prin fiecare nou proiect, IULIUS continuă să aducă în fiecare oraș cele mai așteptate branduri  pe plan național.

Dar care sunt câteva dintre premierele pe care le-a marcat compania IULIUS ?

Primul mall din afara Capitalei

Iulius Mall Iasi JPG

Pentru că  primul pas este cel mai important din fiecare călătorie, pentru IULIUS, primul proiect a fost Iulius Mall Iași. Acesta, inaugurat în anul 2000, a fost primul centru comercial de tip mall din afara Bucureștiului și al doilea din țară, marcând începutul unei noi etape în retailul românesc. Astăzi, Iulius Mall Iași continuă să fie o destinație atractivă, cu peste 110 magazine, dar și un complex Cinema City cu 5 săli, . Deși este cel mai „vârstnic” proiect din portofoliul IULIUS, are cel mai „young” spirit, fiind integrat în mijlocul unuia dintre cele mai mari campusuri studențești din România, al Universității Tehnice din Iași.

Primul proiect mixed-use din România

Palas Iasi jpg

Palas Iași este primul proiect mixed-use de regenerare urbană din România, prin intermediul căruia IULIUS a redat orașului o zonă veche, subtilizată, într-un spațiu vibrant destinat comunității. Deși a fost inaugurat în urmă cu 12 ani, proiectul a continuat să atragă investiții pe plan local, iar cea mai recentă a culminat cu inaugurarea celei mai mari clădiri de birouri din afara Bucureștiului, Palas Campus, în primăvara anului trecut.. Acum, Palas Iași și Palas Campus au devenit inima unei comunități de business regionale, cu 8 clădiri de birouri clasa A (peste 130.000 mp – 70 de companii,14.000 angajați), dar și principala destinație de shopping și entertainment din nord-estul țării ( peste 63.000 mp - 270 de magazine, zone destinate serviciilor, restaurante și cafenele concept). Tot aici a fost realizată și prima grădină urbană de mare aploare, ca parte a unui proiect real-estate. Cu o suprafață de peste 50.000 mp, parcul Palas a fost amenajat de către echipe mixte de peisagiști, din Germania, Italia și România, cu arbori maturi și orientat astfel încât să ofere o panoramă superbă asupra Palatului Culturii, clădirea simbol pentru Iași. În prezent, grădina Palas este una dintre cele mai frumoase existente în România, care aducă comunitatea și turiștii deopotrivă, atât pentru relaxare, cât și pentru evenimentele culturale, artistice, sportive și interactive care se desfășoară frecvent.

Premiere în regiuni

Palas Campus 2 JPG

Un alt exemplu de premiere atrase de IULIUS sunt companiile care și-au deschis sedii în orașele regionale pentru că au găsit spațiile la standardele pe care le solicitau, dar și brandurile puternice care au intrat pe piețele regionale pentru că formatul mixt, localizarea și calitatea proiectelor le-au încurajat să o facă. Deși numărul pemierelor pe acest palier este extins, menționăm exemplul Amazon, companie care a intrat în România cu un centru la Iași, pe care din 2010 l-a stabilit și dezvoltat în proiectul Palas. De la câteva zeci de angajați, anul trecut, la inaugurarea Palas Campus, unde Amazon este chiriașul principal, având aici unul dintre cele mai puternice sedii din Europa, au fost anunțați peste 4.000 de angajați.

Și în cazul brandurilor de modă, proiectele IULIUS sunt opțiunea principală pentru dezvoltarea prezenței lor în România. Cel mai recent exemplu este deschiderea primului magazin Primark din afara Bucureștiului   în cadrul Iulius Town Timișoara. Cu o investiție de 10 milioane de euro și crearea a peste 150 de locuri de muncă, Primark Timișoara reprezintă o noutate intens așteptată pe  piața de retail din regiune.

În prezent, acesta este al treilea magazin din țară, primele două aflându-se în Capitală. Magazinul se întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați, situat pe un singur etaj, și oferă o experiență de shopping unică, combinând moda trendy cu produsele esențiale pentru fiecare zi. Tot aici clienții pot găsi articole de frumusețe, produse de lifestyle și accesorii pentru casă, toate la prețuri accesibile.

Primul Jumbo de la Cluj-Napoca va fi într-un proiect marca IULIUS

RIVUS Cluj Napoca   IULIUS   01 jpg

În plin proces de dezvoltare a unui proiect emblematic la Cluj, IULIUS a anunțat că a atras brandul de jucării Jumbo în cadrul proiectului său, RIVUS. Astfel, Jumbo se pregătește să deschidă primul său magazin în Cluj-Napoca, care va fi parte integrantă a proiectului. Magazinul va ocupa o suprafață de 8.000 de metri pătrați și va oferi o gamă variată de produse, de la jucării și articole pentru bebeluși, la produse sezoniere și de uz casnic. Intrarea Jumbo pe piața clujeană răspunde unei cereri mari din partea consumatorilor locali, care au exprimat un interes deosebit pentru acest brand. Jumbo va completa oferta RIVUS alături de alte concepte în premieră, de la cele culturale, la cele de divertisment, transformând acest complex într-o destinație de shopping și divertisment unică, care va consolida comunitatea locală și va diversifica opțiunile pentru consumatori.

Următoarea premieră va fi la Constanța

Deschidere Primark IuliusTownTimisoara jpg

Tot în seria premierelor se înscrie și viitorul proiect mixed-use din Constanța, o investiție estimată la peste 800 de milioane de euro. IULIUS va dezvolta un proiect inovator, care va îmbina clădiri de birouri moderne, echipate cu tehnologii de ultimă generație, cu  spații de shopping menite să atragă retailerii de care comunitatea are nevoie. Complementar, proiectul va include spații verzi generoase, formate din parcuri  și o grădină botanică, ideale pentru activități și evenimente în aer liber. 

După modelul proiectelor dezvoltate de IULIUS în celelalte orașe din portofoliu, acest ansamblu mixed-use va oferi beneficii economice și sociale comunității locale, prin crearea de locuri de muncă și atragerea de branduri mult așteptate, contribuind astfel la revitalizarea orașului de la malul mării.

Prin atragerea unor branduri internaționale, crearea de locuri de muncă și revitalizarea zonelor industriale, IULIUS își consolidează rolul de lider în transformarea orașelor din România. Cu fiecare nouă investiție, IULIUS continuă să ridice standardele în retail, office și lifestyle, oferind comunităților mai mult decât infrastructură – oportunități și un nou stil de viață.

Constanţa

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite