Caz inedit pe aeroport. Un avion nu a putut decola din Londra din cauza greutății. „Cineva trebuie să coboare” VIDEO

0
Publicat:

ITA Airways a fost nevoită să renunțe la șase pasageri, abia după aceea avionul a plecat cu întârziere.

Însoțitoarele de bord au făcut apel la pasageri să ușureze avionul FOTO. captură instagram
Însoțitoarele de bord au făcut apel la pasageri să ușureze avionul FOTO. captură instagram

S-a scris de multe ori despre avioanele supra-rezervate, cu pasageri plătiți cu vârf și îndesat pentru a-și întârzia plecarea.

Mult mai rare sunt cazurile în care pasagerii rămân blocați pe aeroport din cauza greutății aeronavei, scrie theflightclub.it.

Zborul Az227 operat de German Airways,  care a plecat de pe London City Airport la ora 13.45 cu destinația Milano , a suferit un incident foarte neobișnuit.

Londra LCY este aeroportul orașului capitalei engleze, cel folosit în principal de clienții de afaceri care călătoresc în timpul zilei și care preferă să aterizeze aici, decât pe aeroporturi mai îndepărtate și mai aglomerate, precum Heathrow sau Gatwick.

Din cauza dimensiunii pistei, doar aeronavele mici pot ateriza și decola pe acest aeroport. Din acest motiv, ITA Airwyas închiriază în prezent aeronave Embraer 190 de la German Airways.

Această aeronavă a fost închiriată pentru câteva luni și de către EGO Airways, defuncta companie italiană. Din toamna anului viitor, însă, ITA va începe să folosească "bijuteria" sa, avionul A220.

Recent, din cauza vremii nefavorabile și cu aeronava peste limita de greutate de siguranță de aproape 500 kg, s-a întâmplat ca, odată urcat la bord și cu centurile puse, căpitanul să ceară echipajului să caute voluntari pentru a ușura încărcătura.

Așa se face că interfonul avionului a declanșat o solicitare, mai întâi în engleză și apoi în italiană (datorită intervenției unui jurnalist care se afla la bord), de a găsi 5 voluntari care să debarce. În cele din urmă, 6 pasageri au fost debarcați din avion și redirecționați de ITA Airways pentru zborurile următoare.

Despăgubiri pentru inconvenientele create

Avionul a decolat și a ajuns la Linate cu aproape trei ore întârziere, în timp ce pentru pasagerii care au ajuns la Milano nu s-a plătit nicio compensație, deoarece întârzierea s-a încadrat în limitele Directivei 261/2004.

Situația este diferită pentru pasagerii care au rămas la Londra. În cazul lor, oferta ITA a fost cea de bază, de 250 de euro în caz de refuz de îmbarcare, la care se adaugă orice rambursare pentru mâncare și/sau cazare.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite