Cele mai vizibile companii de tehnologie în online-ul românesc. Google, pe primul loc în clasament

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Compania Google a fost menţionată în 19.761 de articole online FOTO Răzvan Băltăreţu
Compania Google a fost menţionată în 19.761 de articole online FOTO Răzvan Băltăreţu

Google, Apple şi Samsung se află în topul unora dintre cele mai vizibile branduri de tech din mass-media online românească, în primul trimestru al anului 2014, conform unei analize de monitorizare realizată de MediaIQ, remisă „Adevărul“.

Google ocupă primul loc în topul celor mai mediatizate branduri de tech în mass-media online locală. Acesta a înregistrat 19.761 de articole online în perioada ianuarie-aprilie 2014, cu un vârf de apariţii pe data de 30 ianuarie (383 articole). În social media, Google a fost menţionat de 11.789 de ori în perioada amintită.

Unul dintre cele mai vizibile branduri tech în mass-media românească este şi Apple. Acesta a avut 17.260 de apariţii online în primul trimestru al acestui an. Două dintre subiectele care au generat cele mai multe articole în legătură cu brandul Apple au fost anticiparea lansării noului iPhone 6 (505 articole), respectiv a modelului iWatch Apple (528 articole). În social media, brandul Apple a avut 9.602 de menţionări în primele patru luni ale anului.

Samsung a beneficiat de un coverage online de 11.526 de articole. Ziua în care s-a discutat cel mai mult despre Samsung în mass-media online a fost 25 februarie (421 articole), în contextul lansării Samsung Galaxy S5 în străinătate. Unele dintre subiectele cele mai discutate în asociere cu brandul Samsung, în perioada menţionată, au fost lansarea Samsung Galaxy S5 în România (706 articole) şi a Samsung Curved UHD TV (123 articole). În social media, brandul a înregistrat 17.062 menţionări.

În topul unora dintre cele mai vizibile branduri tech în mass-media din România se află şi Microsoft (9.445 articole), Sony (5.696 articole) şi HP (1.294 articole).

Despre Microsoft s-a discutat cel mai mult în contextul obţinerii acordului de a comercializa Xbox One în China (514 articole), în timp ce Sony a beneficiat de un coverage semnificativ odată cu lansarea oficială în străinătate a modelului Sony Xperia Z2 (376 articole). 

În social media, cele trei branduri au fost menţionate astfel: Microsoft – 5.433 menţiuni, Sony – 4.820 menţiuni şi HP – 2.330 menţiuni.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite