Vânzări record pentru un magazin, după ce Michelle Obama a purtat colierul „Vote“
0Un magazin american a înregistrat vânzări record, după ce fosta primă doamnă Michelle Obama a purtat un colier cu mesajul „Vote” (votează, n.r.) în timpul intervenţiei video la Convenţia Partidului Democrat.
Colierul din aur a fost creat de Chari Cuthbert pentru o gamă restrânsă de bijuterii pentru un butic din Los Angeles, numită Bychari, şi costă aproximativ 300 de dolari.
„Eram la birou şi telefonul suna în continuu şi am început să plâng”, a povestit Cuthbert pentru CNN. Ea realizează obiecte personalizate din 2012, iar acestea sunt vândute inclusiv online, în întreaga lume.
Firma ei are acum opt angajaţi. La 12 ore după apariţia lui Obama, comenzile pentru colierul „Vote” au ajuns la 2.000, scrie news.ro
Meredith Koop, stilista lui Michelle Obama de un deceniu, a declarat pentru CNN că acest colier nu era doar parte din ţinuta ei, ci era stimului întregii vestimentaţii.
Colierul purtat de Obama a fost realizat a doua zi după ce Koop i-a scris direct lui Cuthbert pe Instagram, la finalul lunii iulie. Cele două nu s-au întâlnit vreodată, nici nu au mai lucrat împreună până acum. Creatoarea nu ştia unde va purta Obama această bijuterie. Fosta primă doamnă a asortat colierul cu o pereche de cercei realizată tot de Cuthbert, care acum se vinde destul de bine.
Designer de culoare, Cuthbert a realizat o serie limitată de astfel de coliere pentru ea şi prietenii ei în 2016 şi în 2018, pentru a atrage atenţia cu privire la alegerile locale şi avea intenţia de a face acelaşi lucru şi pentru cele prezidenţiale de anul acesta.
„Verific toţi designerii cu care lucrez. Este important ca piesele purtate de Michelle să fie în acord cu mesajul ei sau, cel puţin, să nu distragă de la el”, a mai spus Koop.