FOTO Ipocrizia din moda plus-size
0Din ce în ce mai multe modele cu forme generoase îşi fac apariţia neaşteptată în pagini, reclame sau campanii în care, acum câţiva ani, nu şi-ar fi găsit locul. Publicaţia „Business Insider” susţine că în spatele acestor alegeri stă ipocrizia. Modelele plus-size au devenit un cârlig de marketing pe care publicul îl inghite fericit.
H&M a introdus-o recent pe Jennie Runk, model plus-size, în campania de vară a brandului. Într-un costum de baie, integrată între celelalte manechine foarte slabe,
Runk ar trebui să treacă neobservată. Dar scopul este exact opusul.
Deşi modelele plus-size au apărut pe coperte, în pictoriale, reclame şi campanii în ultimii ani, de fiecare dată s-a făcut un adevărat tam-tam pe această temă.
În iunie 2011, coperta ediţiei italiene a revistei „Vogue” înfăţişa trei modele plus-size care pozau seducător lângă nişte boluri cu paste.
A fost unul dintre momentele care păreau să schimbe cursul industriei modei, urmate de multe altele până în prezent, inclusiv numirea voluptuoasei Beyonce drept imagine a brandului suedez H&M.
Normalizarea standardelor şi apelarea la modele care inspiră o imagine sănătoasă ar fi o cotitură importantă în lumea modei.
Deşi oamenii din interiorul industriei susţin că moda a promovat mereu sănătatea înaintea frumuseţii, a luptat şi discriminat mult timp modelele plinuţe.











