Obiectiv ratat? Renault ar fi vrut să vândă un milion de vehicule low-cost în acest an FOTO

0
0

Renault mizează pe noile versiuni ale Logan şi Sandero pentru continuarea creşterii vânzărilor de vehicule low-cost, care reprezintă peste 36% din total. Totuşi, compania a devenit conştientă că că ar putea să nu atingă obiectivul unor livrări de un milion de unităţi în acest an.

"Vânzările din acest an ar putea fi în jurul a 950.000 de vehicule, poate 1,02 milioane", a declarat Arnaud Deboeuf, directorul programului low-cost care include modelele Logan, Sandero, Duster şi Lodgy, potrivit Les Echos, preluat de Mediafax.

Creşterea vânzărilor acestei game este limitată de doi factori, pe de o parte situaţia iraniană, respectiv înăsprirea sancţiunilor internaţionale care afectează producţia grupului, şi pe de altă parte, scăderea pieţei europene, unde au loc 17,8% din vânzările gamei.

CLICK PE POZE PENTRU FOTOGALERIE!

image

În 2011, au fost vândute 813.000 de vehicule din programul Entry, sub marca Dacia sau Renault, iar creşterea a fost de peste 10%.

La sfârşitul lunii septembrie, vânzările de vehicule low-cost ale grupului au atins 701.000 de unităţi şi au confirmat statutul gamei de "vârf de lance" al Renault, reprezentând 36,4% din vânzările din primele nouă luni şi marje de peste 6%.

În cazul modelului 4X4 Duster, marja operaţională este de 12%-13%.

Pentru 2013, Renault va miza pe continuarea internaţionalizării gamei low-cost şi pe succesul Duster, care ar putea fi în acest an cel mai bine vândut model din programul Entry.

Renault se bazează totodată pe noile modele Logan şi Sandero, ale căror noi versiuni au fost lansate marţi în România.

CLICK PE POZE PENTRU FOTOGALERIE!

image
Auto


Ultimele știri
Cele mai citite