Mercedes-Benz România şi ENGIE România, parteneri pentru promovarea mobilităţii electrice
0Mercedes-Benz România şi ENGIE România anunţă un parteneriat, la nivel naţional, pentru promovarea ofertei de staţii de încărcare electrice Elvi, produse de EVBox, companie deţinută de ENGIE, lider la nivel mondial în producţia de staţii de încărcare.
Parteneriatul marchează un demers concret de a veni în întâmpinarea clienţilor Mercedes-Benz şi a clienţilor smart EQ care optează pentru achiziţionarea de autoturisme electrice sau plug-in hybrid, facilitându-le acestora dotarea cu staţie electrică de încărcare Elvi EVBox pentru utilizarea la domiciliu.
Cei interesaţi pot beneficia de un pachet integrat de servicii de consultanţă, instalare, mentenanţă, monitorizare online şi asistenţă tehnică pentru staţia electrică. Clienţii care optează şi pentru un contract de furnizare de energie electrică din partea ENGIE România vor putea beneficia şi de un abonament de servicii e-mobility cu acces la mai mult de 160 de puncte de încărcare la nivel naţional, asigurând astfel încărcarea în spaţiul public a autovehiculelor electrice în limita a aproximativ 3.000 de kilometri.
„Sustenabilitatea este o parte integrantă a strategiei Mercedes-Benz şi reprezintă un aspect important în activitatea noastră de responsabilitate corporativă. Suntem bucuroşi să facem un nou pas către mobilitatea electrică alături de ENGIE România şi să oferim clienţilor noştri o soluţie completă de mobilitate electrică”, a declarat Martin Schulz, Director General Mercedes-Benz Cars România şi CEO & Preşedinte Mercedes-Benz România.
,,ENGIE România are în centrul strategiei sale tranziţia către zero emisii de carbon, dezvoltând soluţii performante şi inovatoare pentru clienţi, care să le permită acestora să devină actori ai reducerii emisiilor de carbon generate de mijloacele de transport. Parteneriatul încheiat cu Mercedes-Benz România este o dovadă concretă a acestei ambiţii de a pune la dispoziţia clienţilor noştri soluţii integrate de acces la o energie mai curată şi mai prietenoasă cu mediul.”, a declarat Nicolas Richard, Director Marketing & Sales ENGIE Romania.