De ce a acceptat Fuego „să nu împodobească bradul“ în campania KFC: „Chiar am umor şi sunt capabil de a vedea dincolo de miştourile ieftine“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Fuego nu se teme de hateri FOTO Facebook Fuego
Fuego nu se teme de hateri FOTO Facebook Fuego

Fuego a explicat într-un interviu pentru Pagina de Media de ce a acceptat să apară în campania KFC de Crăciun, „Prelungeşte vara“, în care românii erau îndemnaţi să-i de ceva de făcut lui Fuego pentru „a nu avea timp să împodobească bradul“, bazată pe numeroasele ironii la adresa artistului.

Într-un interviu acordat site-ului Pagina de Media, cântăreţul Fuego mărturiseşte că a acceptat să fie protagonistul campaniei KFC „Prelungeşte vara“ pentru a dovedi că este o persoană cu umor.

„Mi-a plăcut din prima principiul de a fi ironici şi de a încerca să le dovedim tuturor că eu chiar am umor şi că pot aprecia o glumă bună, dacă-i făcută cu simţ de răspundere. Am luat în calcul şi haterii, dar pe ei n-ai cum să-i opreşti şi, cumva, în economia unei reuşite îşi au şi ei rostul lor (…).Mi-am zis că felul acesta de a arăta cum sunt eu de fapt, un tip comic, pus pe glume şi capabil de a vedea dincolo de miştourile ieftine, poate transforma ideea într-un lucru cu adevărat calitativ, care punctează pe haz, pe felul de a spune o poveste despre un produs într-un mod cu totul inedit“, spune Paul Surugiu - Fuego.

De altfel, campania KFC „Prelungeşte vara“ s-a clasat printre cele mai creative ale lunii trecute, conform topului Art Directors Club România. 

„Analizând la rece, mi-am dat seama că autoironia şi punctarea pe acest mit urban nu va face decât să-i anihileze pe cei ce nu sunt capabili să vadă şi altceva la mine cu excepţia bradului, şi sunt destule în toţi anii aceştia“, adaugă artistul. 

Întrebat dacă i-a fost teamă de valul de ironii care ar putea urma acestei campanii, Fuego a răspuns că, în opinia lui, „autoironia şi gluma fină este apanajul oamenilor inteligenţi“ şi că nu doreşte să fie pe placul tuturor:

„Ştiu bine că acestea sunt oricum inevitabile şi mai ştiu că nu te poate iubi toată lumea. Eu mi-am învăţat lecţia şi chiar nu-mi doresc să fiu pe placul tuturor. Îmi fac treaba cu seriozitate, reuşind de mai bine de 10 ani, fără brad, credeţi-mă, să umplu în toată România, de două ori pe an, sălile de spectacol, fără case de producţie impresionante alături (...) Autoironia şi gluma fină vor fi mereu apanajul oamenilor inteligenţi şi capabili de a face lucruri cu simţ de răspundere. Am primit numeroase mesaje şi semnale din partea unor oameni care n-aveau nici o legătură cu mine – scriitori reputaţi, jurnalişti, oameni de presă şi colegi. Au fost şi păreri contra, care spuneau că nu a meritat să mă implic în această campanie, dar sunt şi am fost mereu omul provocărilor, răspunzând deschis la tot ce a fost nou şi calitativ“. 

„Am prelungit vara cu şase luni“

Pe un site dedicat, kfc.ro/prelungestevara, Fuego primea ceva de făcut de la vizitatori. O listă lungă de la „cântări“, vocalize sau versuri, la „bagă o kendama“, „învârte un spinner“ sau exerciţii de dicţie.

Dacă nu primea nimic de făcut, se apuca şi împodobea bradul. La fiecare sarcină, se câştigau câteva minute. Rezultatul:  „Am prelungit vara cu şase luni", spune Fuego. 

Printre cele mai trăsnite sarcini, povesteşte Fuego, a fost să „se joace cu spinner-ul şi cu kendama, să facă jonglerii cu portocalele, să cureţe un măr dintr-o mişcare, să se joace pe x-box, să spargă baloane, să dispară, să cânte şi să picteze şi să folosească filter pe Snapchat“.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite