Simona Halep, mai bogată cu 500.000 de euro! Românca semnează cu Dedeman, Eugenie Bouchard e imaginea Coca-Cola! Unde se face diferenţa

Simona Halep, mai bogată cu 500.000 de euro! Românca semnează cu Dedeman, Eugenie Bouchard
e imaginea Coca-Cola! Unde se face diferenţa

Eugienie Bouchard şi Simona Halep, jucătoarele cele mai bune din noul val FOTO Reuters

Simona Halep va semna miercuri un parteneriat de sponsorizare cu cea mai puternică firmă de bricolaj din România. “Asocierea nu e chiar deplasată”, consideră specialiştii de pe piaţa de publicitate.

Ştiri pe aceeaşi temă

Simona Halep a reuşit să atragă un prim sponsor major, în afara firmei de echipament sportiv. Locul 3 WTA va semna miercuri un contract cu firma Dedeman şi va deveni imaginea societăţii respective, în schimbul a 500.000 de euro anual. 

Se alătură astfel două branduri româneşti importante, chiar dacă tenisul şi bricolajul nu au nimic în comun. Sorin Psatta, director la agenţia de publicitate Graffiti BBDO, a comentat pentru “Adevărul” alipirea dintre Simona Halep şi Dedeman. “Mi s-a părut uşor bizară la început asocierea, dar nu total deplasată. În condiţiile în care Dedeman e un brand sută la sută românesc, iar Simona Halep e asociată cu România, nu e nepotrivită alegerea lor. Mai bine un retailer de genul acesta decât un salam săsesc. În plus, cele două activităţi, sportul şi bricolajul, au o puternică latură fizică”, consideră Psatta. “Oricum, să nu vă închipuiţi că o să o vedeţi pe Halep cu un trafalet în mână, cred că sunt suficient de inteligenţi să nu meargă atât de departe”, a mai spus directorul Graffiti.

Firma de bricolaj amintită a înregistrat o cifră de afaceri de peste 600 milioane de euro în 2013 şi a devenit cea mai importantă societate de acest tip de pe piaţa românească. Compania condusă de fraţii Dragoş şi Adrian Pavăl s-a mai asociat cu COSR-ul şi se zvoneşte că va deveni şi unul dintre sponsorii Federaţiei  Române de Fotbal, datorită prieteniei dintre proprietarii societăţii şi preşedintele FRF Răzvan Burleanu.

Contractul e unul generos pentru Simona Halep, dar încă insignificant faţă de ce bani se învârt la nivelul jucătorilor de top. Eugenie Bouchard, de exemplu, e mai tânără ca Simona şi ocupă doar locul 7 mondial. Dar carisma ei, faptul că vorbeşte fluent două limbi străine şi aspectul fizic plăcut i-au adus o colaborare pe trei ani cu cei de la Coca – Cola, pe mult mai mulţi bani. Dar cel mai mult a contat naţionalitatea canadiană a lui Bouchard. Ca să pătrundă şi pe piaţa internaţională, Simona Halep trebuie să-şi îmbunătăţească “masiv” limba engleză şi să facă paşi importanţi în comunicarea cu fanii, chiar prin intermediul celebrelor reţelelor de socializare.

Nu e în primii 50 de sportivi “atractivi”

De cinci ani, compania SportsPro, în colaborare cu Eurosport, alcătuieşte topul celor 50 de sportivi din întreaga lume a căror imagine are cel mai mare potenţial “de exploatat” – The Most Marketable, în limba engleză. Simona Halep nu se regăseşte în această ierarhie, dar apar în schimb americanca Sloane Stephens, pe locul 10, şi canadianca Eugenie Bouchard, pe poziţia a 13-a.  Cele două tenismene, alături de Simona Halep, reprezintă noul val din sportul alb, însă naţionalitatea lor le face mai atractive.

Şarapova e lider în domeniu

Rusoaica Maria Şarapova a câştiga doar în ultimul an 23 de milioane de dolari din contractele de publicitate. Ultimul angajament, cu o firmă de cosmetice, a fost semnat chiar după ce rusoaica a învins-o pe Simona Halep în finala de la Roland Garros. Chinezoaica Na Li, locul 2 mondial, stă şi ea pe un munte de bani proveniţi din publicitate - 18 milioane de dolari într-un singur an, iar Serena Williams a “colectat” doar 11 milioane de la sponsori. Simona Halep va primi un million de dolari de la Adidas, plus banii de la Dedeman.

5,2 milioane de dolari a strâns Simona Halep din premii, mai mult decât orice alt tenismen român

Meci cu Ilie Năstase la Buşteni
Simona Halep a petrecut câteva zile de relaxare la un hotel de 5 stele din apropierea Antalyei. Aici, a susţinut un meci demonstrativ şi a primit un trofeu din partea managerului resortului. Halep va putea fi văzută vineri la Buşteni, unde va participa la inaugurarea Arenei Ilie Năstase, construită de autorităţile locale şi va schimba câte mingi cu “Nasty”.

CITIŢI ŞI:

Simona Halep şi Ilie Năstase, protagoniştii unui meci demonstrativ

Halep atrage sponsorii ca un magnet: a semnat un nou contract de sponsorizare în valoare de 500.000 de euro

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: