Nou partener prestigios pentru Barça. Neymar este ambasadorul brandului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

FC Barcelona are începând de astăzi un nou partener prestigios, Gillette. Noua colaborare subliniază angajamentul celor doi parteneri de a ajuta la îngrijirea următoarei generaţii.

Gillette, liderul mondial de îngrijire masculină, a anunţat astăzi un parteneriat global cu FC Barcelona. Având o convingere comună că nu există scurtături către obiective care merită atinse, noua colaborare subliniază angajamentul celor doi parteneri de a ajuta la îngrijirea următoarei generaţii.

Ca partener premium, Gillette îşi doreşte să sublinieze rolul pe care precizia îl are în drumul către victorie, pe teren şi în afara lui. Unul dintre cele mai bune cluburi din lume, FC Barcelona este ferm în angajamentul său de a identifica şi dezvolta cei mai buni jucători încă de la începutul carierei lor, cultivându-le calităţile pe teren şi în afara lui, în timp ce Gillette, ca brand perfect bărbătesc, susţine constant dezvoltarea de aparate de ras de cea mai bună calitate. Pentru ambii parteneri precizia este o valoare fundamentală când vine vorba de îngrijirea următoarei generaţii în drumul către performanţă. Având deja experienţa unui parteneriat exclusiv în America Latină, noua colaborare se extinde acum la nivel global.

Gillette a investit timp de peste un secol în tehnologie pentru a ajunge la un vârf de lamă de dimensiuni microscopice, cu scopul de a oferi fiecărui bărbat avantajele unei precizii fără precedent. “Parteneriatul cu FC Barcelona a fost unul firesc pentru Gillette, în condiţiile în care ambele organizaţii împărtăşesc valori fundamentale – precizia fiind una dintre ele – în dorinţa ambilor parteneri de a fi cei mai buni din lume. Suntem bucuroşi să promovăm cel mai popular sport din lume şi să oferim fanilor mai multe şanse de a lua parte la un fenomen pe care îl iubesc”, a declarat Francesco Tortora, Gillette Global Brand Director.

FC Barcelona, unul dintre cele mai de succes cluburi din lume, preţuieşte momentele de precizie pe teren şi în afara lui, dar şi când identifică şi creşte tinere talente. “Ca instituţie, precizia este un element cheie din ADN-ul nostru, iar ascuţirea simţurilor noastre ne-a permis să ne menţinem printre cele mai performante cluburi din lume. Precum Gillette, credem că şi un milimetru poate face diferenţa şi că precizia în execuţie poate fi decisivă pentru un gol care poate decide un meci”, a declarat Manel Arroyo, Vicepreşedinte şi Director responsabil de Marketing şi Comunicare FC Barcelona.

Pe lângă susţinerea sa pentru FC Barcelona, Gillette face echipă şi cu una dintre vedetele clubului, Neymar Jr., pentru a sublinia momentele când bărbaţii realizează că, de la un anumit punct, unele obiceiuri evoluează– în viaţă şi când vine vorba de ras. Neymar Jr. îşi foloseşte contul de Twitter pentru a publica fotografii amuzante şi neobişnuite cu el înainte de a face pasul decisiv, inspirând bărbaţi din toată lumea să reevalueze vechi obiceiuri cu umor şi să realizeze cât de mult au evoluat. Neymar Jr. este ambasador global Gillette, iar recent a susţinut campania brandului pentru Jocurile Olimpice de la Rio 2016, “Perfect Isn’t Pretty.”

Momente de precizie pe teren

Parteneriatul dintre FC Barcelona şi Gillette se va materializa prin seria “Momente de precizie pe teren”, prezentată pe site-ul FCBarcelona.com. Colecţia digitală va include imagini cu starurile clubului oferind demonstraţii de precizie de la antrenamente. În plus, brandul Gillette va fi prezent pe canalele digitale ale Barcelonei, dar şi în interiorul stadionului. 

300 de milioane de fani în social media

Clubul FC Barcelona a fost fondat acum 116 ani, în 1899, şi este, din multe puncte de vedere, un club unic. Clubul este deţinut de cei peste 143.000 de membri ai săi şi a câştigat numeroase trofee interne şi internaţionale la mai multe sporturi. Mulţumită personalităţii sale speciale, ‘Barça’ este considerat ‘mai mult decât un club’. Stilul său de joc special este promovat în lume de cei mai buni jucători şi antrenori ai momentului, alături de jucători crescuţi la propria academie.

Acest stil să la baza ambiţiei clubului de a deveni cea mai admirată şi iubită instituţie sportivă din lume. Aceasta misiune este susţinută de principii fundamentale precum modestie, muncă, ambiţie, respect şi lucru în echipă, în timp ce clubul este cunoscut şi pentru implicarea sa socială, care este realizată prin Fundaţia FC Barcelona, şi eforturile sale de a educa tinerii prin valorile pozitive ale sportului. Creşterea constantă din ultimii ani a ajutat FC Barcelona să devină lider global în social media, cu peste 300 de milioane de fani. 

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite