Mesajul celor de la Adidas înaintea confruntării dintre Halep şi Wozniacki

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Caroline Wozniacki
Caroline Wozniacki

Simona Halep şi Caroline Wozniacki se vor întâlni sâmbătă dimineaţa, de la 10.30, în finala de la Australian Open.

VIDEO Ce a spus Roger Federer despre finala dintre Simona Halep şi Caroline Wozniacki

Din punctul de vedere al sponsorului tehnic, se ştie, Simona Halep nu a ajuns la o înţelegere cu adidas şi evoluează cu o rochie roşie comandată de pe Internet din China.

Adversara Simonei din semifinale, Angelique Kerber, precum şi cea din finală, Caroline Woziacki, sunt îmbrăcate de adidas, concernul german exprimându-şi susţinerea faţă de ele înaintea partidei cu Halep. „Cred că adidas a încheiat colaborarea cu SImona pentru că are prea multe jucătoare“, a spus Ilie Năstase. 

"Să vă uitaţi la rochia Simonei Halep când va juca finala Australian Open şi veţi observa ceva neobişnuit. Wozniacki va intra pe Rod Laver Arena îmbrăcată într-un echipament cu un logo al gigantului Adidas. Asta faci când o companie îţi plăteşte o mulţime de bani pentru a-i promova brand-ul.

Dar, apoi, uitaţi-vă mai atent la Simona, când iese pe tunel. Dacă veţi privi rochia roşie pe care a purtat-o pe durata întregului turneu, nu veţi vedea nicio urmă de sponsor. Iată că se pare că să fii cea mai bună jucătoare din lume nu-ţi garanteaza contracte grase de sponsorizare. În aceste condiţii, la meciul cu Kerber, Halep a purtat o şapcă neagra cu un logo de la Australian Open. Aceeaşi şapcă ce poate fi cumpărată de la magazinul de suveniruri de la Australian Open", a scris News.com.au.

Simona Halep, cu o zi înaintea finalei Refuz să pierd! Sunt mai bună ca la Roland Garros!

VIDEO Să ne şi amuzăm: cum s-a descurcat Halep la testul „Recunoaşte personajul"

Cifre record  pentru EuroSport în România după victoriile Simonei Halep

Trei borne istorice ale finalei de mâine: nu s-a mai întâmplat asta din 1980!

Totuşi, după seria fantastică de meciuri a Simonei, şi atenţia internaţională pe care o primeşte jucătoarea noastră, cu siguranţă că cei de la adidas şi-ar fi dorit să o aibă pe româncă în echipa lor. 

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite