Protecţia consumatorului schimbă numărul de telefon la care clienţii nemulţumiţi pot face reclamaţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) va schimba, începând cu data de 7 iunie, numărul de telefon destinat consumatorilor.  Anunţul a fost făcut de preşedintele ANPC, Marius Dunca.

Preşedintele ANPC a anunţat, luni, într-o conferinţă de presă, că, începând cu data de 7 iunie, numărul destinat consumatorilor va fi 021.9414 şi „pentru o perioadă” va putea fi apelat gratuit.

Motivul schimbării numărului este că, până acum, ANPC folosea un număr împreună cu o asociaţie pentru protecţia consumatorilor. Până la data de 6 iunie, ora 24.00, consumatorii vor putea apela vechiul număr 021 9551, cu tarif normal.

200.000 de litri de apă minerală, retraşi de pe piaţă

Comisarii ANPC au retras de pe piaţă, în urma mai multor controale care s-au desfăşurat pe durata a două zile, aproape 200.000 de litri de apă minerală, în condiţiile în care aceasta nu era etichetată corespunzător, a anunţat, luni, preşedintele ANPC Marius Dunca.

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a anunţat că, joi şi vineri, au fost verificaţi 265 de operatori economici, constatându-se abateri la 138 dintre aceştia, pentru care au fost date 96 de sancţiuni în cuantum de 268.500 de lei.

Dunca a explicat că, pe rafturile magazinelor, au fost identificate trei categorii de apă cu nereguli.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite