Cinci poveşti de succes „made in România”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Au refuzat locul de muncă până la ora 16.00 şi weekendurile liniştite şi au optat, în schimb, să facă lucrurile în felul lor. Pentru ei a existat o singură direcţie de mers – înainte – chiar dacă pe parcurs au existat multiple piedici. wall-street.ro a discutat cu cinci antreprenori români despre ce înseamnă să creşti o afacere în România şi cum arată paşii următori.

Dor de romanesc

Nicoleta Chirica are, la aproape 30 de ani, un business care se apropie de profitabilitate in acest an. Totul dupa un singur an de la lansare si la o distanta de cativa ani de cand antreprenoarea s-a trezit pur si simplu facand genti in sufragerie. Ea lucra la momentul respectiv in telecomunicatii.

"Inceperea acestei afaceri a presupus depasirea multor provocari, insa cel mai important pas a fost identificarea modalitatii de a-mi transforma pasiunea intr-un business si conturarea unei viziuni clare. Odata ce am definit aceste doua lucruri nu au mai existat regrete, priviri in trecut sau blocaje. Am avut o motivatie constanta in feedback-ul primit si am invatat din orice noua experienta, pozitiva sau negativa. Nu m-am gandit deloc sa ma opresc, deoarece antreprenorii merg inainte, cauta solutii si se reinventeaza constant", spune antreprenoarea.

Dupa ce anul acesta ar putea aduce afaceri de peste 100.000 de euro pentru Iutta, Nicoleta Chirica vorbeste pentru 2015 despre dezvoltarea business-ului atat pe plan local, cat si la nivel international. Strategia, care include extinderea liniei de productie si a gamei de produse, va presupune un buget de investitii de circa 150.000 de euro.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite