Ziare.com: Răzvan Cuc a zburat prin ţară cu elicopterul plătit de CNAIR. Cât a cheltuit compania de stat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fostul ministru al Transporturilor, Razvan Cuc, s-a deplasat de mai multe ori cu elicopterul plătit de  Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Ziare.com detaliază la cer deplasări a folosit Cuc respectivele elicoptere, cat au costat zborurile respective, dar si cu ce s-au ales romanii, de pe urma lor.

Razvan Cuc s-a deplasat în al doilea mandat de ministru de mai multe ori pe diverse santiere din tara, sustinand ca astfel ii tine din scurt pe constructori.

La unele destinaţii, Cuc s-a deplasat cu masina. Catre altele, insa, a fost dus cu elicopterul inchiriat si platit de CNAIR.

La solicitarea Ziare.com, CNAIR a transmis că în 2019 a închiriat de 3 ori elicopter "la solicitarea ministrului Transporturilor" si "avand in vedere necesitatea efectuarii unor verificari inopinate".

De fiecare dată - anunţă CNAIR - s-a închiriat cîte un elicopter de tip EC 120 (produs de Airbus) de la una şi aceeaşi companie: Dasson Helicopters SRL.

Potrivit datelor de pe site-ul acestei societăţi, tipul de elicopter cu care a zburat Razvan Cuc atinge o viteză de croaziera de 223 de kilometri pe ora si poate transporta 3-4 pasageri.

Când si unde a zburat Cuc pe banii CNAIR?

Din Registrul Operatiunilor Generatoare de Obligatii de Plata (ROGOP) al CNAIR, reiese ca primul elicopter a fost inchiriat pe data de 18.03.2019, contra sumei de 42.191 de lei, conform Ziare.com.

Întrebat de Ziare.com care a fost raţiunea pentru care s-a deplasat cu elicopterul pe şantierele Loturilor 3-4 de pe Autostrada Lugoj-Deva, chiar în preajma datei de recepţieRăzvan Cuc a răspuns:

"La Lugoj-Deva erau probleme cu spaniolii care puseseră presiune... Că dacă nu  le acceptăm condiţiile nu dau autostrada la CNAIR şi alte mizerii....Sunt situaţii care trebuie dezamorsate pe moment, nu poţi aştepta...", a mai spus Răzvan Cuc.

Problema este că, în ceea ce priveşte Loturile 3 şi 4 ale Autostrăzii Lugoj-Deva - în ciuda deplasării cu elicopterul a lui Răzvan Cuc - problemele nu s-au rezolvat.

Lotul 4 s-a inaugurat pe 14 august - cu o întârziere de peste 3 ani - aşa cum era programat. Lotul 3, care trebuia inaugurat tot atunci, a rămas până astăzi muzeu. În plus, CNAIR a reziliat contractul cu spaniolii de la Comşa şi nici până azi nu ştie cine şi când va finaliza lucrările.

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite