PDL a numărat bannerele şi afişele USL

0
Publicat:
Ultima actualizare:

PDL Bucureşti cere să se autosesizeze Autoritatea electorală centrală, ANAF şi Oficiul pentru prevenirea spălării banilor în cazul sumelor cheltuite de USL în această campanie, a declarat, marţi, şeful campaniei PDL Bucureşti, Răzvan Murgeanu, arătând că PDL acuză risipa financiară a USL.

Murgeanu a susţinut, într-o conferinţă de presă, că în sectoarele 1, 3 şi 6 USL a cheltuit 3,7 milioane de euro pentru afişaj şi panotaj, iar limita admisă de lege este de 1,27 de milioane de euro.

El a spus că la Sectorul 1 Andei Chiliman îşi face o "campanie deşănţată" şi la fel ca Robert Negoiţă la Sectorul 3 şi Rareş Mănescu la Sectorul 6 a cheltuit peste un milion de euro pentru outdoor.

"PDL Bucureşti cere să se autosesizeze Autoritatea electorală centrală, ANAF, ba chiar şi cei de la spălarea de bani, ca să vadă de unde şi cum s-au cheltuit aceşti bani", a spus Răzvan Murgeanu.

El a arătat că, spre exemplu, la Sectorul 1 USL are 139 de bannere, în timp ce PDL nu are niciunul, arătând că PDL încearcă să monteze aici trei bannere.
"Nu cred că avem mai mult în tot Bucureştiul de 100 de panouri", a adăugat Murgeanu.

Întrebat cât cheltuie PDL Bucureşti în această campanie, Murgeanu a spus că suma este la jumătate faţă de campania trecută şi că aceasta reprezenta sub 25% din ce a cheltuit USL.

"PDL Bucureşti alocă (pentru campania electorală - n.r.) cât este maximum legal, s-a renunţat la ideea de a ne povoaza şi a ne pune figura peste tot, iar o parte din aceşti bani au fost folosiţi spre exemplu pentru plantat copaci", a explicat Murgeanu.
El a mai spus că PDL acuză risipa financiară a USL, care este "de neînţeles".

Murgeanu a prezentat situaţia afişajului şi panotajului USL în sectoarele 1, 3 şi 6, arătând că este vorba în total de 344 de bannere, 243 de panouri, 31 de prisme, 560 de steguleţe pe stâlpi şi 30 de stand-up-uri cu 3 feţe.

Politică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite