„Hot!“ Şi presa are tartă cu migdale

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Nu e bine să dai în adversari. Sau cum ziceam în campania de teasing pentru „Tu pe cine vrei blogger pe adevarul.ro”, „dacă un adversar te enervează, confruntă-l pe blog“. Aşadar, un scurt text şi multă imagine despre cum se face social media în România.

În principiu e o tactică folosită deja de prea multe publicaţii. Se ia o aplicaţie de Facebook şi se transformă în generator de trafic. Au făcut-o câteva publicaţii din România deja. O aplicaţie de întreabă „Pe cine iubeşti astăzi?”. 

Eşti curios şi vrei ca Facebook să-ţi ofere informaţia asta, aşa că dai click. Facebook te întreabă dacă vrei să-i dai permisiuni aplicaţiei. Intri în ea şi ca să o foloseşti trebuie să dai Like la ceva. Dai, ce să faci? Nu poţi să rămâi neştiutor. Ce să vezi, la capătul procesului era pagina de Facebook a unui ziar.

Ei bine, a apărut o nouă serie de aplicaţii. Cea mai mizerabilă mi s-a părut asta de mai jos. O ştiţi, sigur o ştiţi, voi ce citiţi şi Adevărul şi Gândul. Dai click şi ca să le faci onoarea de a le citi ştirea trebuie să dai like la aplicaţia Hot Gândul. Practic, ei obţin Like-uri pe pagină pe spatele unei singure ştiri. Partea mai ironică? Cele mai proaste ştiri sunt ornate cu aplicaţii din acestea, ce au conţinutul tartelor cu migdale de la Ikea.

Eu atât vă întreb, fără să vă critic alegerile: voi de ce acceptaţi o asemenea mizerie? 

image
Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite